Cool tomy Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Her er det Diskusjon om det komende spillet StarWars The Force Unleashed Til Wii!!! Endret 27. februar 2008 av Tomyf3 Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen som har sett screenshots av wii-versjonen enda? Lenke til kommentar
Cool tomy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen som har sett screenshots av wii-versjonen enda? Nja eg vet ikkje helt men det er nok noen screenshots av det det kommer ut i sommer Lenke til kommentar
Obskar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper dette spillet blir bra, konseptet har jo et stort potensial så da er det bare for utviklerne og ikke kuke det til Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Vel grafikken og fysikk motorene går noen hakk ned, men så har de jo wiimote funksjonene, som jeg håper ikke feiler. Endret 27. februar 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper det blir bra. Jeg syns det ser veldig kult ut, men jeg har bare sett de andre konsollene. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper bare at sverdet følger wii-motens bevegelser, da blir det konge! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Håper bare at sverdet følger wii-motens bevegelser, da blir det konge! Tviler på at Wii-moten takler dette, men det er lov å håpe! Jeg snuser personlig mer på 360/PS3-utgaven, men Wii-versjonen kan selvsagt overraske positivt den... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dersom de ikke finner på en ganske fantastisk måte å bruke wiimoten på i dette spillet, så kjøper jeg det nok til 360 isteden tror jeg. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Klarer ikke å bestemme meg for om eg går for Wii eller PS3 versjonen av spillet. Arghh. Lenke til kommentar
Cool tomy Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Viss dere vil se en trailer eller noe så kan dere bare se her: Star Wars The Force Unleashed!! Eller: Starwars 2 GameTrailers Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Håper bare at sverdet følger wii-motens bevegelser, da blir det konge! Tviler på at Wii-moten takler dette, men det er lov å håpe! Jeg snuser personlig mer på 360/PS3-utgaven, men Wii-versjonen kan selvsagt overraske positivt den... Nintendo forsøkte dette i Twilight Princess og det er fult mulig (fiskestangen følger Wiimotens bevegelser) men de kuttet dette ut og erstatet det heller med bevegelses gimmick i stede. Hvorfor de endret på det er jeg ikke sikker på, må sjekke litt mer opp rundt det. Så fremst de får til ordentlige lysfekte kamper og ikke de litt dårlige sverdkampene i Red Steel så kan dette bli et bra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå