Gå til innhold

Passer Morrowind for meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som gidder og fortelle meg litt om disse strongholdene da?

Hvor de blir plassert osv.

House Hlaalu: Odai Plateau(i nærheten av Balmora og Hla Oad)

House Redoran: Bal Isra(ca midt i mellom Ald'ruhn og Maar Gan)

House Telvanni: Uviriths Grave

 

Er ikke så mye å si annet enn at du får en liten "borg" som du kan bo i. Bor også noen kjøpmenn og andre personer der også.

Lenke til kommentar
)

House Telvanni: Uviriths Grave

 

Som ligger LAAAANGT uti hutteteita! Seriøst, mer usentralt plassering finnes knapt.

Det løser du lett med mark/recall da. Og når du skal vekk derfra igjen er det bare å bruke alvsimi/divine intervention så kommer du til nærmeste tempel/fort.

Lenke til kommentar

Ja ble skikkelig skuffa når jeg fikk dette tårnet.

Håpte at jeg skulle få det plassert nærme en sentral plass eller noe, men neeeeeida.

flyr og flakser en liten evighet før en har kommet seg frem og alt for å legge igjen noen daedra stuff eller noe annet rask en har plukket med seg.

 

Fikk dilla på lamper så samla lamper og stearinlys fra omtrent over alt i morrowind og plasserte rundt om kring i tårnet mitt.

 

var jo omtrent alltid drittvær eller mørk så cosy med litt opplyst vei når jeg vandret dit.

 

ps. mange røde stearinlys på soverommet ;-)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes noen oversikt over alchemy "oppskrifter"?

 

*Sniff* Skulle ønske jeg hadde kartet. Nei, jeg har ikke brent morrowind (det hadde jo nesten vært blasfemi), men det fulgte med skjermkortet mitt i en jewelcase. Noen som vet om man kan laste det ned fra nettet noen plass?

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noen oversikt over alchemy "oppskrifter"?

 

Joda, det er en bok som heter the alchemist foundary (eller noe) og den inneholder oppskrifter som restore health, restore stamina, levitate, water breathing og invisibility. Var sikkert noe mer også. Se etter den hos booksellers, eller så fant jeg en i Pelagiad, i tavern der tror jeg. Den står på en hylle, så du må stjele den, men det er ingen i nærheten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tips til dere som liker å stille ut ting:

 

jeg har som oftest alltid 120-140 fps innendørs. men etter lang tids spilling, 1020813022157 quester, mange besøkte steder, mange døde bosser, mange tøffe items/våpen/rustninger/lamper/candles/planter/kopper&kar/pretty much anything, ser huset mitt ut som et loppemarked. og med alle disse tingene (spes. lysene og scroller) dør frameraten min lett. har opplevd et drop helt ned til 7! (:o) dette var i soverommet mitt, der ene veggen er full av scrolls og den andre er full av candles.

 

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

"House Telvanni: Uviriths Grave "

 

Ja hehe hvorfor i all verden ligger det så usannsynlig langt ute i nowhere, tar flere evigheter for å komme der. Og når du først gjør det, var det ærlig talt ikke mye å se på.

 

Jeg likte ærlig talt ikke Tribunal. Var for liten, og oppdragene var ikke så varierte. Men jeg gleder meg til Bloodmoon, jeg er ganske sikker på at det blir en fantastisk opplevelse.

 

Har dere noen favorittby da? Jeg liker best Suran og Sadrith Mora. Suran fordi det på de klare dagene er flott, liten by. Liker Sadrith Mora også, er mye spennende å gjøre der. Dessuten er jeg jo øverste herre i Televannihuset der, og archmage eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar

Mine to favoritt byer er vel ; Caldera, fordi det er ei tøff inn der, og jeg liker stemningen der. Dagon Fel er også ei ganske så tøff by, likern av som ca de samme grunnene som Caldera. Suran er vel også ei ganske grei by , av de samme grunnene du nevnte pluss den derre Place O Earthly Delights er ganske tøff. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...