Skinney Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vi har snakket med nordmannen bak Draco Linux. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe, får nesten lyst til å begynne med noe slikt selv Birger Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skal prøve Draco når live-CDen kommer. Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper det ikkje tar så lang til før live-DCen kjem. Det skal bli kjekt å prøva den, men den er nok litt for avansert til at eg vil bytta ut Kubuntuen min med den. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Synn jeg måtte trekke meg fordi jeg fikk for mye annet å gjøre i livet, men det er fint at olear har klart å vidreføre prosjektet. Har Draco installert i VMWare og det funker ganske bra Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Slik som skjer, var i alle fall artig (og lærerikt) å starte Draco sammens med deg Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dette var et veldig got intervju/artikkel. Det var også ganske spennende å lese om dette, draco linux høres også ut som en knall bra linux dist som jeg må prøve ut en gang. Sier lykke til. Lenke til kommentar
eha Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Artikkelen burde heller hete "Hvorfor lage din egen Linux-distribusjon?" *kaste brannfakkel i glasshus* Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Artikkelen burde heller hete "Hvorfor lage din egen Linux-distribusjon?" *kaste brannfakkel i glasshus* Vil tro man lærer utrolig mye av det, og at man gjør det fordi man syns det er gøy. Bare det er vel gode grunner, eller hur? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Interessant artikkel. DracoPKG høres genial ut. Tror dog jeg holder meg til Arch, da det er så godt dokumentert at selv jeg kan bruke det . Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hørtes ikke så dumt ut. Større utvalg av binærfiler skulle jeg likt å sett i Portage. Noen ganger gir det rett og slett ikke mening å kompilere selv. Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Lovandes. Må vel nesten ta ei prøverunde av Draco på ei av maskinene her snart... Når ser du for deg at 0.3 blir stable? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Får jeg mye tid til overs da kommer Draco inn sammen med VMWare Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Når ser du for deg at 0.3 blir stable? Ser for meg første eller andre uke i Mars. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 olear: Et tips til deg er å lage en tråd som heter feks. "Den store Draco-Linux supporttråden sånn at alle spørsmål kan gå der. Vennlig hilsen SpecialForce Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kjørt Draco stable på min aldrende Thinkpad 600x (P3/500) i vel 3 mnd, og mener at jeg aldri har hatt så rask oppstart som med denne distroen. Har forsøkt å minimalisere mest mulig i forhold til de oppgavene maskina er tiltenkt. Så er det da også artig at den er "norsk" og attpåtil fra baillbyn! Ønsker seg wiki. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ønsker seg wiki.Det finnes en wiki, men er ikke sikker på hvor mye som står der. Det hadde forrsten ikke skadet om noen tok seg de 15 minutter det tar å oppgradere Wikipedia-artikkelen om Draco. Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ønsker seg wiki.Det finnes en wiki, men er ikke sikker på hvor mye som står der. Har aldri tid til dokumentasjon Skal se på det før release (skal også åpne wiki'en for input). Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vel, Draco virker jo mye mer dokumentert enn mange andre enmanns distroer. Prøvde iallfall en jeg ikke husket navnet på og han hadde verken help eller man pages til verktøyene sine. Måtte lese alt fra kildekoden selv så ga det opp. Draco er iallfall en god distro, rask og har de pakkene man trenger, synes jeg da Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Draco må helt klart prøves. Enten i WMware eller da live-cd kommer. Spennende distro hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå