Gavekort Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hallo! Er litt sånn overklokker som er litt ekstremt i forhold til hardwaren min. Så har da et Geforce 7600Gt på 612Mhz core bus (org: 561Mhz) og memory bus på 751Mhz (org: 700Mhz) Men jeg vil lengere opp, men hvis jeg bare tar de opp et par Megahertz så fryser hele sjermbildet, men hvis jeg kjøler GPUen mer ned, kan jeg da klokke høyere med mer stabilitet? Btw: For dere som sier at en Intel P4 vanlig boxed ikke kan klokkes er det bullshit, min er fra 2,66Ghz til 3,1Ghz og Vcore på 5,44 V Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) skjør stabiltets tester da, ,er det stabilt over lenger tid er det jo null stress,, btw er det ikke noe veldig ekstrem klokk! på gpu altså og det med p4 klokking referer folk sikkert til at de er varme og ikke bør klokkes med boxed kjøler ,, alt kan klokkes eller tweakes:) Endret 27. februar 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 skjør stabiltets tester da, ,er det stabilt over lenger tid er det jo null stress,, btw er det ikke noe veldig ekstrem klokk! på gpu altså Er klar over det, men jeg får den ikke lenger opp! :O Og jeg sa det om p4 cpuen fordi jeg har fått kommentarer over at en p4 er umulig å overklokke! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 du kan jo få artifacts selv om tempen ikke er noe høy , så er jo ikke bare temp som har noe og si ,, men tempen øker jo som lettere kan få kortet til og krasje,, ergo artifacts test det med et stabilitets program til gpu vil jeg anbefale deg ,, viss du ikke får mere til sånn kortet er nå , er det optimaliserte drivere, og så vmod og modding av kortet hardware måten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå