Datasmurfen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvordan skal jeg klare å komme forbi blokkeringen av MIRC som skolen har satt opp? Hørt det finnes enkelte programmer som kan hjelp meg med å komme forbi,men vet ingen navn? Noen som kan hjelpe?? Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
nymo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bruk Putty og koble til en boks med SSH. Funker fint for meg:) Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Bruk Putty og koble til en boks med SSH. Funker fint for meg:) Hva er Putty? Hva mener du med SSH?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bruk Putty og koble til en boks med SSH. Funker fint for meg:) Hva er Putty? Hva mener du med SSH?? SSH på Wikipedia PuTTY Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tihi... Det er alltid så gøy når folk vil ha hjelp og så når de får hjelp så er den for avansert for dem. Skulle tro folk trodde at absolutt alle snarveier og juksemetoder hadde et enkelt GUI som selv en femåring skulle forstå. Vel... Verden er ikke slik. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er en grunn til at IRC er blokket på skolene, Å det er for at dere skal følle med i timen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 www.ircatwork.com Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke for avansert for meg=) Studerer selv CCNA på fritida. Derfor ikke helt utlært=) Så vet du det L4r5 Følge med på skolen.. JA. Selvfølgelig til en grense følger alle med. Min grense er lang. Men det finnes unntak på den også=) Dette er ment til deg EX-adrin! PepsiCo og dere andre som svarer på spm. og ikke blander inn andre emner! TUsen takk=) Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 www.ircatwork.com Hadde problemer med å komme inn på den ønskede kanalen. Vet hvorfor? Fant ikke dem som vennene mine er på... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er en grunn til at IRC er blokket på skolene, Å det er for at dere skal følle med i timen. Booring Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Beklager om du følte deg støtt. Var vel mest en refleksjon på veldig mange tråder her på forumet. CCNA er gøy forresten. Blir verre hvis du beveger deg over på CCNP. IS-IS og slike ting man sjelden kommer til å møte uansett.. Du får ha lykke til med CCNA. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Beklager om du følte deg støtt. Var vel mest en refleksjon på veldig mange tråder her på forumet. CCNA er gøy forresten. Blir verre hvis du beveger deg over på CCNP. IS-IS og slike ting man sjelden kommer til å møte uansett.. Du får ha lykke til med CCNA. DU utdannet CCNA? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja. tok det for ca. et år siden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skolenettverk får ligge i fred for vår del. Tråden stenges. Det er en grunn(eller ti) hvorfor Admin har satt sperrer på nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg