Olaominan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Selvrensingsprosedyren klare dessverre ikke å rengjøre fotosvart dysene skikkelig. Er det noen her som har tips om hvordan dette kan gjøres? Må jeg skifte printerhode (noe som er omtrent like dyrt som å kjøpe ny printer)? Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ta ut skriverhuet og skyll dette i lunket vann til det slutter å komme blekk ut av dysene under hodet, ta så å fyll rødsprit eller lignende i hver dyse hull der som patronene satt og sett hodet i vasken til dagen etter skyll så med mye lunket vann. dette har fungert på 2 av mine eldre maskiner å de printet mye bedre etterpå også Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 da hoden til min canon skriver var gått tet sprayet jeg lit gif universal over dysene , brøkte lit toalett-pappir for å tørke opp sølet. bruk det som trekk-pappir , ikke gni. til slutt kjørte jeg dyprensning og den har fungert siden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå