Xaphor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei! Jeg er veldig newbie på dette emnet "import", så jeg lurte på om noen kunne vise/lage en liten "guide" for meg, til å importere PS3 fra utlandet. Tenker nemlig på denne muligheten. Takker for alle svar! Ha en god dag videre da! Mvh. Xaphor Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Egentlig så burde jeg bitchslappet deg for å ikke søke rundt på forumet før du laget en nok en tråd om et emne som er ganske omdiskutert fra før. Men her er det du gjør: 1. www.videogamesplus.ca 2. Finn den versjonen du vil ha(ikke alltid de har inne begge, bare å følge med når den du vil ha dukker opp). 3. Bestill. 3-5 dager etterpå kommer det en hyggelig fyr på døren med en flunkende ny PS3. Trenger ikke å tenke på moms da VGP merker alle pakker med en verdi på 20$ automatisk. Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Må jeg bestille fra Linken på siden som heter "import"? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eventuelt så kan du ta en titt i sticky'en øverst på denne siden. Du hadde ikke engang trengt å google. Hvis du har noen konkrete spørsmål utover det som står der, så ta det i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå