Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har fått en stalker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så får du ignorere han totalt til han går lei, ellers må du være beinhard på at det at du syns dette er ubehagelig og si det til han. En ting jeg har lært er at får sånne mennesker oppmerksomhet vil det være som å mate de. Uansett om oppmerksomheten er negativ eller positiv. Får du meldinger eller anrop er det bare å slå av telefonen og ikke finne på å svare!

Men jeg lurer på hvordan i granskauen han har tilgang til vaktlistene der du jobber?

Lenke til kommentar
Det begynte med at jeg syntes synd på ham på en fest. Han sto alene, og vi snakket med ham. Siden har han dukket opp over alt, han har bla. tilgang til vaktlisten min, og hver gang jeg er på jobb, vet jeg han vil være der. Ellers dukker han opp her og der, han snakker ikke med meg, men bare sitter og ser. Når han først tar mot til seg og snakker, så rødmer og stammer han. Jeg vet jeg burde gjøre noe med det, men jeg greier det det liksom ikke. Det er jo synd i fyren, og hva skal jeg si? Slutt å se på meg? Slutt å spise på stedet jeg jobber? I begynnelsen var det nesten flatterende, men nå vipper jeg til å bli paranoid. Fyren fulgte etter meg hjem en gang, han vet hvor jeg bor, hvor jeg jobber, og kan lett få tilgang til all mulig annen informasjon om meg.

Haha :D

Så du har også fått en? Skulle nesten tro det er blitt en trend og stalke på folk nå til dags. Etter jeg flyttet til denne gudsforlatte plassen har jeg sett så mye rart, nå kan jeg nesten ikke annet enn og le.

Stakkars mennesker...

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Finn en litt kraftig/bola fyr som du kjenner som kan være typen din for en dag, funka fett når en venninne av meg som faktisk har type ble irritert av en fyr på en fest som dreiv og prøvde seg på henne. Til slutt kom hun bort til meg og forklarte situasjonen og hun venta hos meg helt til han dukka opp. Han spurte om hun ville bli med ut for å ta en røyk, jeg svarte med at dama mi er litt opptatt nå, spør henne senere. Han bare "oi, ja jeg visste ikke at hun var sammen med deg (hadde aldri møtt fyren før og typen hennes var ikke på festen)." Reaksjonen hans var også priceless! :D

Lenke til kommentar
Blir det ikke litt kjedlig i hverdagen om du mister stalkeren da?

Enn om han plutselig ikke er der en dag? hva gjør du da? tipper du vil savne han :)

Det er vel ikke du som tilfeldigvis er stalkeren hennes også? ;)

Lenke til kommentar

hehe, tenkte faktiskt å skrive *Nei, det er ikke jeg som er stalkeren* Nederst i posten, men tenkte at ingen kom til å kommentere noe slikt uansett.. men har man sett da :)

Trondheim er 3 timer unna, jeg orker ikke å kjøre til trondheim hverdag for å stalke henne, da det er nok folk man kan stalke her om man har interesse for det.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
hehe, tenkte faktiskt å skrive *Nei, det er ikke jeg som er stalkeren* Nederst i posten, men tenkte at ingen kom til å kommentere noe slikt uansett.. men har man sett da :)

Trondheim er 3 timer unna, jeg orker ikke å kjøre til trondheim hverdag for å stalke henne, da det er nok folk man kan stalke her om man har interesse for det.

Wheey, Namsosing. :D

Lenke til kommentar

Han dukket ikke opp på jobben min sist gang, så tror kanskje han har roet seg ned litt. Men på en annen side så gikk han av på busstoppet mitt og gikk mot bygningen min senest i går, med en venn. Jeg skal ikke bli helt paranoid, kunne jo hende at vennen bodde i nærheten eller noe, å være stalker er gjerne et enmannsforetak, men må innrømme at jeg satte opp farten betraktelig.

Lenke til kommentar
Han dukket ikke opp på jobben min sist gang, så tror kanskje han har roet seg ned litt. Men på en annen side så gikk han av på busstoppet mitt og gikk mot bygningen min senest i går, med en venn. Jeg skal ikke bli helt paranoid, kunne jo hende at vennen bodde i nærheten eller noe, å være stalker er gjerne et enmannsforetak, men må innrømme at jeg satte opp farten betraktelig.

Kanskje han har ansatt en medstalker pga. tidspress og i går måtte han vise den nye karen hvor ting skjer..? :hmm:

For å være litt seriøs, så slutter han vel forhåpentligvis når han ser at du ikke viser noen som helst interesse.

Lenke til kommentar

Personlig har det vært bra morro og stalka noen.

Det eneste "stalkingen" jeg har gjort var meg og en kompis på første skoledag. Vi skulle gå fra Studentblokka. Ante ikke hvor skolen var. Men viste ca. Så vi fulgte etter en fyr. Han gikk litt fort, så vi mista han. Men alt i alt, kom vi oss på skolen.

Lenke til kommentar

Kanskje han har ansatt en medstalker pga. tidspress og i går måtte han vise den nye karen hvor ting skjer..? :hmm:

For å være litt seriøs, så slutter han vel forhåpentligvis når han ser at du ikke viser noen som helst interesse.

Håh! Mine erfaringer sier det motsatte :thumbup:

Lenke til kommentar

Det eneste "stalkingen" jeg har gjort var meg og en kompis på første skoledag. Vi skulle gå fra Studentblokka. Ante ikke hvor skolen var. Men viste ca. Så vi fulgte etter en fyr. Han gikk litt fort, så vi mista han. Men alt i alt, kom vi oss på skolen.

Jeg å syns d var litt moro å stalke noen... da jeg var sjåfør ei helg var jeg på stjørdal, men fant ingen parkeringsplasser så drev å kjørte etter en rød volvo hele kvelden ^^

Lenke til kommentar

Jeg å syns d var litt moro å stalke noen... da jeg var sjåfør ei helg var jeg på stjørdal, men fant ingen parkeringsplasser så drev å kjørte etter en rød volvo hele kvelden ^^

Så det var deg ja :ph34r:

Lenke til kommentar

Kjør kjempenært bilen, slå av lysene, slå de på plutselig og ta en forbikjøring. Stopp ca 1-2 km unna og vent på bilen. Kunne ha vært bra morro det!

PS: Ikke så lurt og gjøre på kvinnfolk da.. Da de reagerer andeledes enn mannfolk. Blir jo ikke et Race etterpå. Blir mere i rettningen anmeldelse..

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...