thunstad Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har gjort en test på min nye PC. Ta forbehold om jeg kun er en privatperson med data som hobby :smile: Ta en titt da vel Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Spennende at noen har tatt seg bryet med å teste ut akkurat dette. Ser ut som om jeg holder med til nVidia driverne ja Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Ja sånn er det når man er datainteressert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Imponert Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 synes at grafene var misvisende... kunne nesten ha droppa grafene og bare oppgitt tall Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Flott, men la grafene starte på null. Noe annet er en statistisk dødssynd. Tendenser skal ikke forstørres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå