Gjest Guest_Hasse_* Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (Jeg gidder ikke å registrere meg bare for å stille dette spørsmålet.) Noen som vet hvor stor kraft det er i et menneskebitt? I antall kilo. Har prøvd å google, men uten noe hell. Noen som har statistikk liggende ;p På forhånd takk. Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (Jeg gidder ikke å registrere meg bare for å stille dette spørsmålet.) Noen som vet hvor stor kraft det er i et menneskebitt? I antall kilo. Har prøvd å google, men uten noe hell. Noen som har statistikk liggende ;p På forhånd takk. ohh jeg mener de testet dette i mythbusters, husker ikke helt nå men var det rundt 600 pounds? kanskje noen som har det friskere i hodet vet dette for refereance 600 pounds er ca 270 kilo. jeg ville tippe at et sted mellom 270 og 300 kilo virker ganske fornuftig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg har hørt rundt 200kg pr. kvcm store krokodiller har rundt 1200kg pr. kvcm Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 kraftigste menneskebittet registrert i Guinness rekord bok er 442.3Kg. Det er rundt 6 ganger mer enn hva som er vanlig for mennesker. Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 kraftigste menneskebittet registrert i Guinness rekord bok er 442.3Kg. Det er rundt 6 ganger mer enn hva som er vanlig for mennesker. ja det høres sikkert riktig ut må vel ha hvert "jaws" som tok det bittet? mener å huske fra mythbusters at ved trykk på noe særlig mer en 1 ton så røyk kjeven... skal sjekke det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 600 pounds er det jeg har hørt i alle fall Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Akkurat hvordan vil kraft i menneskebitt bli målt? Hvordan vil det si å ha 600pounds kraft i kjeven? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Spørr et dumt spm. slik at denne er i mine innlegg . Hva har en hund da? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Så må det selvfølgelig nevnes at kraften er mange ganger større innerst i kjeven enn ute ved fortenna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå