hitokiri Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ny versjon av programvaren til Iphone og Ipod Touch, men det er uvisst hva den egentlig gjør. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 men det rapporteres om få åpenbare endringer i telefonens funksjoner Hehe, er den ikke til Touch også da? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Når skal dere lære å skrive iPhone riktig? Den heter iPhono og iPod touch Birger Endret 27. februar 2008 av MindTooth Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) La nå det ligge da. Det er forståelig at Amobil ikke er keene på logoer i tekst! ipod1.no anbefaler though at man ikke burde oppdatere, though.. http://ipod1.no/artikkel/2592/iphone-114-o...teringen-er-her Edit: Forresten så heter det ikke "iPhono" og "iPod touch", men iPhone og iPod Touch.. Endret 27. februar 2008 av Laland Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja teoriene om at denne gjør klar for sdken flyr lavt for tiden... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 La nå det ligge da. Det er forståelig at Amobil ikke er keene på logoer i tekst! ipod1.no anbefaler though at man ikke burde oppdatere, though.. http://ipod1.no/artikkel/2592/iphone-114-o...teringen-er-her Edit: Forresten så heter det ikke "iPhono" og "iPod touch", men iPhone og iPod Touch.. Nå må dere faen meg rulle inn med hele Iphone iPhone Ip0n3 dritten deres. De har forklart 100 ganger hvorfor de skriver som de skriver. De lager IKKE salgsannonser for iphone og kan dermed skrive navnet hvordan de en vil, i alle fall frem til Jobs kjøper HW.no sine eiere og dermed hw.no nettverket. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg vet det, men når han sa hva de heter, så skrev han feil! Jeg rettet på ham i den grad Apple er keen på, men sa også at Amobil ikke er glade i den skrivemåten! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er vel en oppdatering m.t.p. eventen neste uke. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg