GeCcO Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sapphire og HIS er de kortene med best bildekvalitet, ytelsen er omtrent identisk med de andre r9700 pro kort, det er minimal forskjell på kort, sapphire er ikke spessielt bra til oc som standard, men hvis du slenger i litt penger og kjøper bedre kjøling så vil du nok nå rimelig høyt Lenke til kommentar
Procli Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Okei.. AA er helt ukjent for meg. Og for å være helt erlig.. jeg så ikke helt forskjellen på det bildet.. kanskje litt! Hvordan stiller man på AA. Jeg har PIII500, 384 SDRAM, Saphire Radeon Atlantis 9000, veldig gammelt hovedkort Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja det er jo ikke tvil etter å ha sett på de skjembildene at jeg bestiller Radeon 9700 pro i dag Det blir ett Saphire! -sapphire er ikke tregere en noen av de andre kortene. Bare for å understreke det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ja jeg driter penger :-) 8) Hvorfor i søren sitter du på et amd system da Det der er det dummeste jeg har sett idag, samt dine andre mindre lure poster om AMD og Intel. helt enig det er jo innlysende at han sitter på AMD system fordi AMD rulez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå