Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De tar meg ikke på seriøst!

Gjest AngLica

Anbefalte innlegg

Gjest AngLica
Jeezez. Typisk player er å pule det som pules kan. "Tøm og røm", der har du en player. Det virker mer som hun er interessert i jakten, noe som overhode ikke er unormalt. Svært mange mister følesene når de har fått den personen de har satt for seg.

Hvis du er en player, så er du i så fall den første playeren jeg har hørt om som gjør det uten å få sex. Har dere aldri gått inn i et forhold, for å så å innse at alt ikke var så bra alikevel? At personen kansje ikke var den perfekte? Kjærlighet gjør blind.

Jeg vil IKKE være en player. Du vet når man er forelska og gjør alt for å få den man liker. Man tenker bare på 1 ting. Få personen til å bli din. Veeel når jeg har fått personen er det bare 1 ting som gjelder. Kvitte meg me`n.

Jeg vil ikke at det skal være sånn. Det er fryktelig irriterendes og ensomt...

Jeg forsto ikke helt spørsmålene dine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest AngLica
Dere må forstå at jeg er stuup forelska når jeg holder på å bli kjent med gutten men følelsene blir borte når jeg får han. Og dah må jeg slo opp.

Jenta mi.

Du er en ulv. En sjelden og utdøende rase blandt kvinnene.

De som uler mot månen, og kaster seg over byttene i søk på bedre kjøtt.

De som liker jakten mer enn selve byttet...

Det er ingen skam i det. Er en slik selv, og når man er klar over det, så blir livet helt utrolig bra å leve.

Ved å leve slikt får du også erfaring. Etter å ha gått igjennom noen kilometer med pikk klarer man stort sett å finne ut hvem som egner seg og hvem som ikke egner seg for lang-term materiale.

Mitt råd til deg:

Stå på! Lev livet og nyt det!

Ikke alltid så lett å nyte, men prøver så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
1. alltid mister jeg følelsene etter å ha fått dem.

Hmm... Typisk player, er det ikke? ;)

Neei ikke spør meg, jeg vet ikke. Playere er bare ute etter 1 ting og sånn mens jeg virkelig ER forelsket... før jeg får han...

Det er sånt alle playere føler :) Dessverre, du er en player.

BS! :ohmy:

Berre fordi ho mister følelsane når ho har blitt ilag med personen betyr ikkje det at ho er player, da hadde ikkje ho vert her å spurt. Players har vel god dose med sjølvtillit, og spiller på andre sine følelser.

men det som skjer her er noke som er HELT normalt, for veldig mange, jakten er det meste spennande helt til en møter en person som en blir skikkelig forelska i! Er ubevisst hos mange.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
synes det var litt artig fordi jeg har samme problemet bare motsatt :p

1. jentene mister alltid interessen etter jeg har fått dem

2. jeg jakter etter fine jenter jeg kan ha som troffer.

3. vis jeg liker jentene for noe mer en utsende så slår nr 1 inn :p

ja jeg tror problemet er med guttene!!!

hehe stå på ;)

Haha! Made my day.. ;P

Lenke til kommentar
Reagerte litt på punkt to.. Mange gutter har fine damer som de er stolte av. Synes du det er negativt? Hadde jeg hatt dame ville jeg seff vist henne fram som ett såkallt trofè.

Anngående punkt 1. Hvorfor mister du følelsene for vedkommende? Det betyr vel egentlig at du ikke har peiling på dine egne følelser. Følelser for en person er ikke noe som bare forsvinner. Selvfølgelig kan man være skikkelig hypp på en person og når man endelig får vedkommende så ser man den virkelige personen bak fasaden. Enten har du vært maks uheldig med de du har utviklet følelser for eller så har du ikke evnen til å holde på følelser.

Vet ikke hva jeg kan si egentlig annet enn.. Gimme yo' numbah! =D

lol forget it :p

Men altså det er greit, de kan være stolte og greier men når de viser NULL interesse for meg, altså min personlighet så jah... Tro det eller ei jeg kan gå fra stuuuuuuup forelsket til NULL interesse. Følelsene forvinner plutselig bare når vi har blitt sammen. Og jeg trekker meg jo dah med engang og dah tenker de med engang "playeeeer"! Når jeg egentlig ikke ha noe for at følelsene ble borte.

Da prøver jeg meg på en ny vri.

Vil du møte meg for å ta en kopp kaffe for å så spise en romantisk middag på en nydelig restaurant hvor de serverer rødvin og snakker fransk? =D

Beklager tullete innlegg, men jeg fikk bare så lyst :p

Er litt vanskelig å vurdere situasjonen din da jeg ikke har blitt utsatt for det samme før.

Kan virke som at du har litt problemer med å vite hva dine innerste følelser er.

Prøv å grave fram det du føler RETT FRA HJERTET og ikke det du føler fra hodet. Hodet kan fort spille puss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...