Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De tar meg ikke på seriøst!

Gjest AngLica

Anbefalte innlegg

Gjest AngLica

Jeg på følelsen at ingen gutt tar meg seriøst. Jeg er liksom "den andre kvinnen" hele tiden. Jeg er en jente de godt kunne tenke å rote med men jeg er ikke den jenta de kunne tenke å ha et forhold til. Jeg får en del oppmerksomhet fra guttene, IKKE fordi jeg går kledd som en tøs. Men tipper det er på grunn av utsendte. Og dermed er jeg brått hore/player/luremus. Jeg har hatt et par partnere. Forholdene gikk dårlig og jeg slo opp hver gang for følelsene ble borte (lå aldri med noen av dem). Dermed gikk de rundt og stemplet meg som player. Det gjorde saken enda verre. For nå er jeg utrolig ensom.

Jeg kan gått bli kjent med en gutt og prøve å få det til å funke men det bli alltid sånn.

1. alltid mister jeg følelsene etter å ha fått dem.

2. Han vil bare ha meg som et trofe han kan vise fram.

3. Det hender han virkelig liker med men dah er det her nummer 1 kommer inn.

Hva skal jeg gjøre med dette?

Bli veldig glad for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reagerte litt på punkt to.. Mange gutter har fine damer som de er stolte av. Synes du det er negativt? Hadde jeg hatt dame ville jeg seff vist henne fram som ett såkallt trofè.

Anngående punkt 1. Hvorfor mister du følelsene for vedkommende? Det betyr vel egentlig at du ikke har peiling på dine egne følelser. Følelser for en person er ikke noe som bare forsvinner. Selvfølgelig kan man være skikkelig hypp på en person og når man endelig får vedkommende så ser man den virkelige personen bak fasaden. Enten har du vært maks uheldig med de du har utviklet følelser for eller så har du ikke evnen til å holde på følelser.

Vet ikke hva jeg kan si egentlig annet enn.. Gimme yo' numbah! =D

Lenke til kommentar
Gjest AngLica
Reagerte litt på punkt to.. Mange gutter har fine damer som de er stolte av. Synes du det er negativt? Hadde jeg hatt dame ville jeg seff vist henne fram som ett såkallt trofè.

Anngående punkt 1. Hvorfor mister du følelsene for vedkommende? Det betyr vel egentlig at du ikke har peiling på dine egne følelser. Følelser for en person er ikke noe som bare forsvinner. Selvfølgelig kan man være skikkelig hypp på en person og når man endelig får vedkommende så ser man den virkelige personen bak fasaden. Enten har du vært maks uheldig med de du har utviklet følelser for eller så har du ikke evnen til å holde på følelser.

Vet ikke hva jeg kan si egentlig annet enn.. Gimme yo' numbah! =D

lol forget it :p

Men altså det er greit, de kan være stolte og greier men når de viser NULL interesse for meg, altså min personlighet så jah... Tro det eller ei jeg kan gå fra stuuuuuuup forelsket til NULL interesse. Følelsene forvinner plutselig bare når vi har blitt sammen. Og jeg trekker meg jo dah med engang og dah tenker de med engang "playeeeer"! Når jeg egentlig ikke ha noe for at følelsene ble borte.

Lenke til kommentar
Gjest AngLica
1. alltid mister jeg følelsene etter å ha fått dem.

Hmm... Typisk player, er det ikke? ;)

Neei ikke spør meg, jeg vet ikke. Playere er bare ute etter 1 ting og sånn mens jeg virkelig ER forelsket... før jeg får han...

Lenke til kommentar

Trådstarter opprettet ikke denne tråden for at dere skal dømme henne, men for å få hjelp. Dermed er dømmende utsagn, i mine øyne, både frekt og off-topic.

---- Måtte bare få sagt det. Posten blir redigert med noe mer nyttig :)

EDIT:

1.

Det kan være noe i det PUA sier, at du ikke føler at gutta er bra nok for deg.

Alle mennesker vil ha en partner som de føler er "litt bedre" enn seg selv. En man fortjener, dersom man jobber litt for det.

2. Når en gutt vil ha deg som trofe, hva signaliserer det om han?

Jo at han føler at du er mye bedre enn hva han fortjener. Og følgelig føler du at du har fått noen som er dårligere enn du fortjener.

3. Mange gutter (de fleste?) har en tendens til å bli dumsnille når de faller for en jente. De gjør alt for dem, uansett hva det skulle være. Og det kan også da føre til at du føler han er dårligere enn du fortjener. "en kar som er så desperat etter meg kan umulig være verdt noe" type tanke.

Håper du så litt av logikken i det over, føler det er utrolig vanskelig å forklare på et par linjer. =\

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Tror faktisk problemet kan ligge mer hos guttene enn hos deg.

Hvis du har utseendet ditt på stell, som jenter også blir dømt/valued utifra, så er det guttene som ikke er interessante/mann nok til å holde på deg.

Hva er tlfnret ditt? ;)

Fra spøk til alvor:

Fortsett å nyt livet, så vil du møte en kar før eller siden.

Lenke til kommentar
Gjest AngLica
Trådstarter opprettet ikke denne tråden for at dere skal dømme henne, men for å få hjelp. Dermed er dømmende utsagn, i mine øyne, både frekt og off-topic.

Takk :)

Lenke til kommentar

Virker for meg som du går lei med en gang den første spenningen er over. Hverdagen kommer,man finner mange feiler hos personen og plutselig er han/hun ikke bra nok lenger.

Det er langt fra alle gutter som kun bruker jenter for å vise fram hva de har fått tak i og for å skryte. Kanskje du rett og slett faller for feil type gutter?

Hvorfor lå du ikke med noen av dem? Følte du ikke sterkt nok for det eller venter du på "den rette" å dele det med? Karer kan bli ganske irritable til slutt om de er i et forhold uten noe sex, har stor betydning for mange.

Lenke til kommentar
Gjest AngLica
Tror faktisk problemet kan ligge mer hos guttene enn hos deg.

Hvis du har utseendet ditt på stell, som jenter også blir dømt/valued utifra, så er det guttene som ikke er interessante/mann nok til å holde på deg.

Hva er tlfnret ditt? ;)

Fra spøk til alvor:

Fortsett å nyt livet, så vil du møte en kar før eller siden.

Har aldri tenkt på det sånn før. Nå føler jeg meg litt bedre i allfall :D

Det dukker opp sikkert en kar (det dukker alltid opp en kar) men om han klarer å "holde på med" er en annen sak..

Lenke til kommentar

synes det var litt artig fordi jeg har samme problemet bare motsatt :p

1. jentene mister alltid interessen etter jeg har fått dem

2. jeg jakter etter fine jenter jeg kan ha som troffer.

3. vis jeg liker jentene for noe mer en utsende så slår nr 1 inn :p

ja jeg tror problemet er med guttene!!!

hehe stå på ;)

Lenke til kommentar
Virker for meg som du går lei med en gang den første spenningen er over. Hverdagen kommer,man finner mange feiler hos personen og plutselig er han/hun ikke bra nok lenger.

Det er langt fra alle gutter som kun bruker jenter for å vise fram hva de har fått tak i og for å skryte. Kanskje du rett og slett faller for feil type gutter?

Hvorfor lå du ikke med noen av dem? Følte du ikke sterkt nok for det eller venter du på "den rette" å dele det med? Karer kan bli ganske irritable til slutt om de er i et forhold uten noe sex, har stor betydning for mange.

Jeg går fort lei jah... Faller for feil gutter...? Tjah... jeg vet faktisk ikke. Kanskje.

Jeg lå ikke med dem for at jeg ikke følte for å gjøre det. Jeg hadde liksom ikke lyst. Og jeg er glad jeg ikke har lugget med dem. Jeg tror jeg visste at jeg ville ha angret.

Forholdene varte i kun 2-3 uker.... såh... Den første uken ble vi kjent og sånn og den neste ble vi sammen også... Likte jeg ikke gutten mer og jeg slo opp.

Dere må forstå at jeg er stuup forelska når jeg holder på å bli kjent med gutten men følelsene blir borte når jeg får han. Og dah må jeg slo opp.

Lenke til kommentar
Gjest AngLica
synes det var litt artig fordi jeg har samme problemet bare motsatt :p

1. jentene mister alltid interessen etter jeg har fått dem

2. jeg jakter etter fine jenter jeg kan ha som troffer.

3. vis jeg liker jentene for noe mer en utsende så slår nr 1 inn :p

ja jeg tror problemet er med guttene!!!

hehe stå på ;)

Hehe morsomt å lese det der :!: Takk, stå på du også :thumbup:

Lenke til kommentar
Dere må forstå at jeg er stuup forelska når jeg holder på å bli kjent med gutten men følelsene blir borte når jeg får han. Og dah må jeg slo opp.

Jenta mi.

Du er en ulv. En sjelden og utdøende rase blandt kvinnene.

De som uler mot månen, og kaster seg over byttene i søk på bedre kjøtt.

De som liker jakten mer enn selve byttet...

Det er ingen skam i det. Er en slik selv, og når man er klar over det, så blir livet helt utrolig bra å leve.

Ved å leve slikt får du også erfaring. Etter å ha gått igjennom noen kilometer med pikk klarer man stort sett å finne ut hvem som egner seg og hvem som ikke egner seg for lang-term materiale.

Mitt råd til deg:

Stå på! Lev livet og nyt det!

Lenke til kommentar

EDIT:

Hmm, å hva som er relevant og til hjelp er det du som har fasiten på??

Men en annen årsak her kan jo være at trådstarter er utsatt for slike manipulerende pua gutter, og at interessen naturlig nok forsvinner når hun merker at de ikke er slik hun er manipulert til å tro.

Meen, helt typisk player å tenne på jakten, og miste interessen når byttet er felt ;)

Lenke til kommentar

EDIT:

Hmm, å hva som er relevant og til hjelp er det du som har fasiten på??

Nei, det er trådstarter sin oppgave å bedømme hva som er hjelpsomt og ikke. Se forøvrig setningen jeg har uthevet med fet understreket skrift. Ser virkelig ikke hvor jeg har påstått å ha "fasiten". :)

Lenke til kommentar

Jeezez. Typisk player er å pule det som pules kan. "Tøm og røm", der har du en player. Det virker mer som hun er interessert i jakten, noe som overhode ikke er unormalt. Svært mange mister følesene når de har fått den personen de har satt for seg.

Hvis du er en player, så er du i så fall den første playeren jeg har hørt om som gjør det uten å få sex. Har dere aldri gått inn i et forhold, for å så å innse at alt ikke var så bra alikevel? At personen kansje ikke var den perfekte? Kjærlighet gjør blind.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...