Gå til innhold

HJELP PLS !!! alt svikter

Batt|ec0w

Anbefalte innlegg

nå har det seg slik at: jeg klart og brenne opp cpun min, tror jeg.

jeg har en amd athlon xp 1800 og et msi kt3 ultra hk. så når jeg så det kom røyk ut av min cpu så skjønte jeg da selfølgelig at noe var feil...

så da gikk jeg hen og bestilte meg en xp2200 og regnet med at det skulle løse alt sammen. når jeg fikk den i posten så satt jeg den i og startet opp, den skrudde seg da bare rett av igjen, så restartet jeg biosen, og da startet den, men det kom ikke noe skjermbilde slik som det var rett etter 1800 brant opp.

så da tenker jeg... hmmm kanskje da hk'et har fått smake da tenkte jeg, så da går jeg og kjøper meg ett nytt hovedkort, og antar at det kommer til og løse problemet mitt. men når jeg da har fått satt det i, skjer det akkurat det samme som med det gamle hk'et (btw kjøpte msi kt4 hk), det kom fortsatt ikkeno skjermbilde, ¨å da prøver jeg med ett annet skjermkort, selv om det ville vært utrolig at når cpun brant at skjermkortet skulle få smaka kjeppen ?!?!? dette er no som jeg tenker er høyst usannsynlig, men hva vet vel jeg. så det er dette jeg håper og får svar på, hva er da feilen med min pc, etter at nytt hk og cpu er kjøpt?

pls hjelp... og litt fort, takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå for asus neste gang :woot:  

Men fra dumme meninger til virkeligheten.

Er kjøleløsningen god nok?, har du brukt goop av høyere kvalitet?, er kjøleren festet riktig?

Er psu gåen? (hvor mange watt?)

pøh msi er bra du må si,gå for nforce neste gang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...