delete_this_account Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Nå har jeg sittet og venta en måned på at telenor skulle få fingen ut og koble opp adsl-linja mi. Og nå fikk jeg telefonen som skulle forandre mitt liv.... :smile: Hadde bestilt adsl via bluecom, og det var dei som ringte meg. De sa at det var i morgen (torsdag 101-2001) jeg skulle ha blitt oppkoblet, men det var et lite problem. Telenor sin telefonsøker var litt feil, så min sentral var bare en undersentral som ikke var klargjort enda. De hadde heller ingen dato på når den var klargjort heller. Da tenkte jeg::::: )¤((/%()/¤)(/#)=/(=")(¤()(¤#)(%#**#*&¤#**666*&%#¤¤¤&"# TELENOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHY MEEEEE!!!!!!!!!! I'M GONNA DIE WITH 64KB!!!!!!!! F**K ADSL!!!!!!!! F**K!!!!!!! F**K!!!!!!! F**K!!!!!!! Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jepp har opplevd det samme. Telenor fordømte drittgreie, sendte ut disse blå lappene om at nå har de aller fleste i ditt nærområde muligheten til å installere ADSL. Mitt i ræva heller. Ikke en kjeft i minst 8km i alle retninger har muligheter for ADSL. Hovedsentralen er oppgradert, men ikke den undersentralen jeg er tilknytta. Senere en gang sjekket jeg nummeret mitt på Nextgentel, og testen ga positivt resultat, men da jeg ringte og undersøkte... neida. Telenor gidder ikke bygge ut denne sentralen, det er ikke nok interreserte.... Forbannet H....... Telemord dritt, bare et grådig selskap som skal tjene mest mulig penger, de driter i kundene..... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 ta selvmord og saksøk Telenor da vel... eller... det går vel kansje ikke det.. MEn Telemord suuger!! jeg har ADSL fra dem og er ikke særlig fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå