keeryNor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hei jeg har prøvd ganske lenge nå og åpne porter til counter-strike server, men virker ikke. så prøvde jeg og åpne porter på warcraft 3 og det virket helt fint. jeg kjønner ikke hvorfor jeg kan åpne porter på warcraft 3 og ikke counter-strike. er det noe mere jeg må gjøre enn og åpne porter til bare counter-strike. har foresten en speedtouch 546i. takker for alle svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 546i krever ofte at du åpner porter både i telnet og webinterface. Har du sjekket om portene er åpne med canyouseeme.org? Bruk søk funksjonen på forumet. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 546i krever ofte at du åpner porter både i telnet og webinterface. Har du sjekket om portene er åpne med canyouseeme.org?Bruk søk funksjonen på forumet. så jeg må åpne telnet, webinterface og cs da for at det skal virke og sette opp server Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg vil tro det ja. Om du må bruke telnet avhenger litt av hvilken firmware du har i routeren. Som sagt så start serveren, forward portene og sjekk at de virkelig er forwardet ved å teste med canyouseeme.org. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 546i krever ofte at du åpner porter både i telnet og webinterface. Har du sjekket om portene er åpne med canyouseeme.org?Bruk søk funksjonen på forumet. ok nå har jeg prøvd og åpne porter i telnet men jeg fant ikke webimterface. er det noen forkortelse for webimterface. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 har en tråløs router også som kansje kan ha noe og si den heter jensen scandinavia al7954 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå