abr133 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er på jakt etter et program jeg kan bruke til å kopiere en liten del/image av ei nettside, som så kan limes inn i ppt-presentasjoner etc. Kan gjøres det samme ved å bruke Paint - der man tar "Print screen", limer inn i paint, og så kopierer ut derfra det man skal ha - men finnes det et program der du kan gjøre dette i en operasjon? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jo, absolutt! Let etter "FastStone Capture" versjon 5.3. Den er freeware, nyere releaser er shareware. Jeg bruker den daglig i arbeid og private sammenhenger. Du kan velge mellom forskjellige capture moduser, forskjellige måter å behandle utklippene på etc. Kjempeprogram! Edit: Fant link til deg. Programmet kan lastes ned her: http://www.aplusfreeware.com/categories/mm...oneCapture.html Endret 27. februar 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jo, absolutt! Let etter "FastStone Capture" versjon 5.3. Den er freeware, nyere releaser er shareware. Jeg bruker den daglig i arbeid og private sammenhenger. Takk for tipset - fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå