audifreek Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 heisan nå har jeg trålet nettet for å finne noen dempere til en pw50 uten hell. det jeg leter etter er noen dempere som er hardere enn de orginale. kunne egentlig ha byttet sykkel, men det som er , er at den ungen som kjører sykkel er akurat passe i forhold til høyde, men ikke i vekt. (hvis dere forstår) det eneste jeg finner er orginale, det hjelper sikkert litt å bytte til nye orginale dempere, men kunne da tenkt meg noen som var litt hardere. er det noen der ute som har peil på dette?? takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du kan ikke få avstivet de originale demperne på noen måte? Ellers så tror jeg du vil få mer respons på Mopedportalen Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 ja du er inne på noe av det som jeg tenkte på. lurte på å legge imellom noen skiver ved fjørene. men de er relativt stramme. det er demperne som er litt slakke tror jeg, hadde vært fint med noen harde gass dempere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå