keeryNor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) aa Endret 16. juni 2009 av keery123321 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ganske sikker på at du får maskina tilbake med samme opperativsystem som den hadde når du leverte den inn. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du kan jo håpe på at du får den tilbake med xp. hadde jeg fått den tilbake med vista hadde jeg tatt med maskina tilbake og nekta å gjøre noe før jeg får xp på den. vista er ikke noe bra nå. venter heller på vindows 7 om jeg skal ha noe annet en xp.. og om du vil ha noe som er bedre en xp så har du ubuntu. kan anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du kan jo håpe på at du får den tilbake med xp. hadde jeg fått den tilbake med vista hadde jeg tatt med maskina tilbake og nekta å gjøre noe før jeg får xp på den. vista er ikke noe bra nå. venter heller på vindows 7 om jeg skal ha noe annet en xp.. og om du vil ha noe som er bedre en xp så har du ubuntu. kan anbefales på det varmeste. Å vente på Windows7 er hvertfall latterlig. Med tanke på at denne er forventet noen år etter at MS slutter med hotfixer til XP så vil du gå noen år med et enda mindre sikrere system enn normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå