jonasto Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei! Jeg prøver å få formatert min 20 gig harddisk. Har win2k. Når jeg booter med cd`n velger jeg format. Alt går sin gang til 97%. Da stopper det opp. Og disken lager noen "kværne" lyder. Om jeg restarter maskinen kommer jeg som vanlig inn i windows. Ser ikke ut som noen ting er formatert. Alt er her enda. Er jo noe galt. Men hva er det? Kan det hjelpe å slette partisjonen`? Lenke til kommentar
Sator Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hørset litt ut som du har en død disk. Prøv å lav formater og feil sjekk disken med programvare fra din disk produsenten, klarer ikke disken dette så ville jeg returnert den for en ny vist du har garanati eller invisert i en ny disk. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 har ingen garanti! Rart at den plutselig har kræsja. Det rare er at alt ligger her selv om den har "Formater" 97% . Da bør det jo ikke være så mye igjen. Den funker jo ellers. Tok en chkdsk,ingen feilmeldinger. Tror neppe den er død. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har du prøv å formatere i windows via partition magic elns? Mange feil løses ved tilfeldigheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå