Gå til innhold

Vad är det med svenskorna och Bingo-Lotto?

mbst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No offence :) , det er bare det at veldig ofte når jeg zapper innom en svensk kanal (jeg har SVT1, SVT2 og TV4), så er det Bingo-Lotto på programmenyen.. :) Eller sirkus. Sistnevnte skjer ikke så ofte, men vesentlig oftere enn på norsk TV.

Så lurte jeg på om dere svensker liker slike programmer godt, og hvorfor. :D

Sikkert mye å le av ved nordmenn også, kom gjerne med noen tips! :D

Lenke til kommentar

Fan skitskallar, nu är det nog. Vi kommer att ta resten av ert skitiga lilla land nu, inte bara Jämtland och Härjedalen, nej, men fan mig Oslo og allt det där andra skitet med...

Ja, och vi kommar tvinga er alla till att titta på Bingolotto minst fem timmar om dan för fan, och dom som inte gör som vi siger dom skjuter vi i skallen... fattar ni, dumma norrbaggar???

Lenke til kommentar
Fan skitskallar, nu är det nog.
hehe, dette sier altså Shithead.. :lol::)

Vi kommer att ta resten av ert skitiga lilla land nu, inte bara Jämtland och Härjedalen
En liten notis der..

Ta en titt på jakkearmen til norske konger etter Håkon 7. Da vil du se at de bruker bare tre av fire mansjett-knapper på høyre (?) jakkearm.

Han sa at de ikke kom til å bruke den fjerde knappen før vi fikk tilbake de omtalte områdene.. artig detalj.

Videre.. På forsvarsmuseet på Akershus festning står en blå, svensk kanon. Den ble tatt rundt unionstiden tror jeg.

Dette er noe visse svenske kretser liker svært lite godt.

Det har blitt sendt flere brev fra svenske offentlige instanser til ledelsen ved forsvarsmuseet på Akershus, hvor de ber om å få kanonen tilbake.

Svaret de da visstnok skal ha fått, er at det ikke skjer før de tidligere omtalte områdene gis tilbake til Norge. :lol:

Virker som om en krig er nært forestående ja.. ;)

Lenke til kommentar
?det er bare det at veldig ofte når jeg zapper innom en svensk kanal (jeg har SVT1, SVT2 og TV4), så er det Bingo-Lotto på programmenyen.. :)?

OK, skjønner, har bare ikke giddet å se på TV siden i vår omtrent, har ikke sett SVT siden i fjor sommer eller.no sånt.

No offense taken :D

Dessuten hater jeg lotterier og alt oppstyret omkring dem (ta den, en eller annen;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...