DeTomaso Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei. Noen her som har erfaring med Agresso på systemnivå? Hadde vært interessant om man kunne hatt en tråd hvor en kunne diskutere problemstillinger og løsninger... Detomaso Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei! Jeg er daglig bruker av Agresso, men har ikke så mye med systemoppsett i det daglige. Jeg er med på å ta en diskusjon her, og håper flere knytter seg til. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor finner jeg mere informasjon om Agresso systemet? Ønsker å gjøre litt undersøkelser rundt muligheten til å integrere intranett løsninger (skrevet i php) mot Agresso. Kommer ikke inn på hjemmesiden til Agresso i det hele tatt. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei igjen, og godt nytt år. Det ble ikke så mye meningsutveksling av denne topicen. Du kan jo forsøke å lete litt på sidene til Ergogroup, da de selger Agresso ut til de offentlige kundene. Du sier ikke så mye om hva du konkret har tenkt, men Ergo`s brukerstøtte kan nok bistå deg med det tekniske i denne forbindelsen. Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå