JediMindTriks Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 noen som kjenner igjen sangen? hørtes ganske funky ut Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Must. Have. Now. Musikken er ein remix eg ikkje kjenner til fra før av Kraftwerk sin Aerodynamik, mykje å glede seg til kan eg tenke meg! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Must. Have. Now. Musikken er ein remix eg ikkje kjenner til fra før av Kraftwerk sin Aerodynamik, mykje å glede seg til kan eg tenke meg! takk fant sangen, den heter ""Kraftwerk - Aerodynamik (Alex Gopher , Etienne De Crecy Dynamik Mix)"" Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "8 stunning Wipeoput tracks"? "Sixaxis controller support"? Nå blei jeg jaggu bra imponert her du... Men sånn på orntli, med Wipeout, Gran Turismo 5 og MGS blir det nok PStriples på meg ja. Bare å begynne å spare... Kanskje på tide med en ny TV også? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 "8 stunning Wipeoput tracks"?"Sixaxis controller support"? Nå blei jeg jaggu bra imponert her du... Men sånn på orntli, med Wipeout, Gran Turismo 5 og MGS blir det nok PStriples på meg ja. Bare å begynne å spare... Kanskje på tide med en ny TV også? men du må huske at i wipeout2097 sa de også at det bare var 8 tracks kanskje her også vi får 2 unlocks Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spille WipEout med den fantastisk responsive og presise Sixaxis'en? I think I'll pass. Når det er sagt, kan dette fort bli grådig moro. De gode gamle WipEout-spillene var utrolig moro, og PSP-utgaven fikk vel også ganske solid omtale, såvidt jeg kan huske. Blir spennende å se om de har tilført noe nytt eller om de bare kjører på det gode gamle. Noen flere enn meg som syntes den lille logoen i begynnelsen av videoen minner mistenkelig om norsk tipping? Det var faktisk det første jeg tenkte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg