Vegard_Haug Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Wipeout i polert utgave. Se videoen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble ikke akkurat så veldig imponert. Grafikken så helt j@vlig ut, får håpe gameplayet er bedre. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke noe split-screen? Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Grafikken er veldig bra - men bildekvaliteten på denne videoen var ganske kornete. Synes imidlertid Wipeout-skaperne er veldig gjerrige med baneantallet som vanlig. 8 baner er rett og slett langt fra nok etter min mening. Om ikke annet burde det i alle fall være flere versjoner av de enkelte banene (typisk alternative kjøreretninger). Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ser nå ut som et wannabe fzero både i banelayout og alt. lite imponerende. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ser nå ut som et wannabe fzero både i banelayout og alt.lite imponerende Nå er jo ikke akkurat Wipeout noe nytt?, forøvrig var det spillet som satt PS1 på kartet. Om det holder like bra standard som wipout 2097 skal jeg kjøpe PS3 bare for å få spilt det hehe. Endret 27. februar 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Blir garantert knallbra. Ser frem til dette. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://media.ps3.ign.com/media/838/838996/vids_1.html OM noen er medlem av IGN kan dere laste ned i HD kvalitet her, neon som gidder å teste?, sitter på jobb akkurat nå aå har ikke mulighet. (4 videoer) Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Grafikken er veldig bra - men bildekvaliteten på denne videoen var ganske kornete. Synes imidlertid Wipeout-skaperne er veldig gjerrige med baneantallet som vanlig. 8 baner er rett og slett langt fra nok etter min mening. Om ikke annet burde det i alle fall være flere versjoner av de enkelte banene (typisk alternative kjøreretninger). Tidligere har det alltid vært kjørt i motsatt retning, samt at banene har forskjellige spor som åpnes etterhvert. Åtte baner, f.eks to spor og to retninger.. blir endel det. Sitter på jobben så jeg så videoen uten lyd. Makan til MTV-klipping, ble helt sliten. Det originale WipeOut har satt dype spor i meg, så dette skal jeg ha. Det er noe eget ved den vanvittige fartsfølelsen dette spillet gir. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://media.ps3.ign.com/media/838/838996/vids_1.html OM noen er medlem av IGN kan dere laste ned i HD kvalitet her, neon som gidder å teste?, sitter på jobb akkurat nå aå har ikke mulighet. (4 videoer) Skjønte ikke helt hva du mente. Vil du at jeg skal teste å laste dem ned? Laste dem opp et annet sted? Sende? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dette er noe jeg også gleder meg til. Fan av serien siden W 2097. Intern:Tror han mener at noe skal se på videoene for så å gi sitt intrykk her på forumet. Enig i dette siden jeg også er på jobb. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tja, jeg synes det fortsatt var noe støy, men fortsatt mindre enn på Harry Potter og Føniksordenen i 1080p (hvis noen har sett den i 1080p da). Jeg laster dem opp i skrivende stund, så kan dere se selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ser mektig mye frem til dette her. Har likt serien veldig godt siden det første kom på PSX. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen flere enn meg som syntes den lille logoen i begynnelsen av videoen minner mistenkelig om norsk tipping? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Har gode minner fra første Wipeout-spillet, og så lenge de ikke tukler for mye med gameplayet kan jo dette bli gøy. Er dette planlagt som retail eller nedlastbart, forresten? [EDIT: Nevermind, så PSN-logoen på slutten ] Endret 27. februar 2008 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Trailerne på IGN er i 720i/p (ukjent fps), så ettersom spillet er i 1080p/60fps, så vil ikke disse gi en korrekt representasjon av hvor smooth det virkelig er. Noen som vet om det har blitt sluppet 1080p videoer fra det enda? (Var vel noe som ble sluppet på PSN, men det er ganske mange mnd siden) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Trailerne på IGN er i 720i/p (ukjent fps), så ettersom spilleter i 1080p/60fps, så vil ikke disse gi en korrekt representasjon av hvor smooth det virkelig er. Noen som vet om det har blitt sluppet 1080p videoer fra det enda? (Var vel noe som ble sluppet på PSN, men det er ganske mange mnd siden) Audio: Windows Media Audio 48000Hz stereo 192Kbps [Raw Audio 0] Video: Windows Media Video 9 1280x720 29.97fps 7500Kbps [Raw Video 1] Ser ikke ut til at jeg får tid til å laste opp filmene i dag, men kan gjøre det i morgen hvis det er nok interesse? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) http://www.gamersyde.com/news_5092_en.html last ned de største filen her med Torrent, ser lovendet ut , eneste som iritere er at han ene kjører som ei kløne hehe, og han er kjører ikke en gang i første divisjon. Edit:rettelse, kjører som ei kløne i begge videone, himmel han legger seg ikke inn i svingen før han har kommet til den, alle som spiller wipeout vet hvordan det går uff a meg ) Endret 27. februar 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Alt de reklamerte med var jo "Full HD" og "supports sixaxis" etc. Selv elsket jeg Wipeout 3, men dette ser rett og slett ut som en remake. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eg fatter ikkje og begriper hvilket sannt helvete det må vere å spille dette spillet med tilt-funksjonen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg