Gå til innhold

Rykte: Eight Days "Public Revealing" i Mars


Nimrad

Anbefalte innlegg

"- It has a new name... No I do not know it.. but it's not going to be called Eight days no more.

 

- It is not going to be a digital distributed game as previously thought. I.E. 1 day is a chapter released over a set period of time on the PSN. They might do this, but they have a full retail version.

 

- The release date is set for October of 08

 

- The game takes place across 8 different states and 8 days.

 

- You play as 1 of 2 characters... both have their own story line and both have their own abilities and specialties and what not. 1 character is a bad guy... The other a good guy. The bad guy is out for revenge on his former mob team who left him out to dry and the other is a detective who's son has been kidnapped by the mod syndicate. The two join up to get revenge or what ever.

 

- The animation system is like nothing you've ever seen. It even rivals that of Uncharted if you go off the dev's.

 

- It'll be the 1st game to ever implement Google mapper into it's core mechanics.

 

- The game has real time day to night. If you play at night, the game will be set at night. If you play in the day... It'll be played in the day. So forth and so on.

 

- The game pushes you on instead of back... The game is so expansive that you literally have no time to go back. It's all forward and you'll never revist a location. You're constantly on the move. That doesn't mean you can't go back the way you came, it just means you're better off going on your way as time and meeting new people is crucial and setting up new events leads to your ultimate goal.

 

for instance, if you miss a contact in "said" location and town... you'll have to try and catch up to them before its too late.

 

They said... Think of it as an action move. A non stop ride from start to finish. We want you always moving and going and not expecting what's next."

kilde

 

 

NB: Kilden er en blogg og må derfor virkelig tas med et par klyper salt. Men hvis dette stemmer så ser det ut som om Eight Days faktisk kan bli en bra tittel som skiller seg litt ut fra andre skytespill.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den gamle videoen frå E3 2006 (då Avean var der btw) showcaser nokre utrulege animasjonar. Hvis det blir så fluid (noko eg tvilar på, evt trur når eg ser det) så blir det heilt fantastisk.

Det er jo ikke umulig at det blir så bra, med tanke på at unchearted ser så utrolig bra ut. Husker og langt tilbake da de viste fysikksystemet i dette spillet. Det var en enkel demo av en bil som stod ute i ørkenen, den ble så beskutt, og man kunne se hvordan kulene traff og påvirket bilen.

 

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/9039.html

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Den gamle videoen frå E3 2006 (då Avean var der btw) showcaser nokre utrulege animasjonar. Hvis det blir så fluid (noko eg tvilar på, evt trur når eg ser det) så blir det heilt fantastisk.

 

Skal jeg sende deg bilder som bekreftelse eller ? (darkbydesign) med ett vitne som kan ringe deg ? :p Sony sinnet ditt er helt utrolig.

 

ONTOPIC:

 

Er lenge siden den E3 messen nå og det har kommet mange spill med lignende grafikk men hvis de får til interessant gameplay så kan dette bli meget bra, og at de utnytter Blu-ray maksimalt da. Det som var på E3 messen var jo bare en kort demo rundt omkring bensinstasjonen, slags tech demo.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Think outside The Box (altså XBox). Dette er standaren PS3 skal sette, tviler ikke på at PS3 eksklusives ser slik ut i fremtiden. Det at ingen spill er på vei dit nå til dags er at multiplatform blir laget for 360 og dev for PS3 nettopp har begynt, slik at eksklusive spillene kommer litt senere.

Hell, PS3 har vært ute ca 1 år og har spill som Uncharted allerede.

Mens 360 som har vært ute i ca 2 år hvor de beste spillene på konsollen imo ser dårligere ut en Uncharted. Her har devs til og med hatt mer tid, pluss den er lettere å jobbe med visstnok, pluss at den er lead platform og tydeligvis kan holde mål med PS3 fremover (i følge xbox'ers)..

 

hehe, skjønner at folk kan tvile av spillene som blir vist fremover, men jeg tviler aldri på hva PS3 min kan utføre. den har jo fått en levetid på 10 år. de som tviler spiller for mye Xbox...

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...