michael_k Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har planer om å ta bachelor i dataingeniør til nesten år. Har 3MX, men ikke 2FY. Er det noen som vet om noen muligheter for å ta opp 2FY før høst semesteret begynner? (dato i skrivende stund er 27. feb 08) Fins det kurs/privatist muligheter i Agder fylkene? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke mulig, da fristen for oppmelding til privatist er for lengst gått ut. Du må nok klare deg uten eller melde deg opp til høsten. Lenke til kommentar
AjaMaja Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke mulig, da fristen for oppmelding til privatist er for lengst gått ut. Du må nok klare deg uten eller melde deg opp til høsten. Jeg ville ha vurdert privatgymnas jeg. Behøver ikke koste skjorta, for ett enkelt fag, og jeg tror du rekker det innen høsten da. F.eks Sonans eller Bjørknes? Bare å google på privatgymnas så har de fleste av skolene prisinformasjon og opptaksinformasjon på nettsidene sine. Søstern min gikk på Sonans og klarte å forbedre 5 karakterer på ett semester, men man trenger ikke ta så mange fag da, tror det går an å ta så mange man vil. Lykke til! Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Igjen, fristen for å melde seg opp til eksamen har gått ut. Da har det ikke noe å si om du melder deg på sonans, eller noe, siden man uansett må bli meldt opp til eksamen for å få godkjent faget. Du må nok vente til høsten å så melde deg opp til eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå