HellFire- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hepp! Sitter å skal søke meg inn på forkurset som dem har på HIB. Bare det å søke er jo litt forvirrende for min del! Er jo snart 2 år siden jeg gjorde noe sånt sist... Jeg er IKT lærling, har planer om å bli "Dataingenør". Så etter det jeg har lest meg frem til, så må jeg altså gå forkurs i et år før jeg kan begynne på dataingenør linjen. Stemmer dette? Og får jeg flere fag på forkurset når jeg ikke har gått almennfaglig påbygging f.eks? Flere her som skal? :o Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg søkte nettopp(phew). Trodde fristen var i April eller noe. Fristen er visst i morgen klokken 24. Jeg har generel studie kompetanse, så at folk med yrkeserfaring fikk flere søkerpoeng. Noen som vet om andre skoler rundt Bergen som har forkurs til ingenør? Endret 1. mars 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg sente min søknad via post på torsdagen. Satser på at det holder at brevet er stemplet før den 1. mars :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå