mcgroven Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ubisoft har spikret slippmånenden for skytespillet Haze. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 "Ubisoft sier fortsatt at Haze er eksklusivt til PC, men det har tidligere vært rapportert at spillet kommer til PC og Xbox 360 på et senere tidspunkt." men har snoka litt på dette og det ser kult ut. gleder meg til det kommer på pc. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 "Ubisoft sier fortsatt at Haze er eksklusivt til PC, men det har tidligere vært rapportert at spillet kommer til PC og Xbox 360 på et senere tidspunkt." men har snoka litt på dette og det ser kult ut. gleder meg til det kommer på pc. La også merke til den. Spent på spillet, men er ikke det jeg gleder meg mest til akkurat. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er ikke det jeg heller gleder meg mest til. Har tidligere vært ganske spent for det virka interessant, men nå har det dabbet veldig av. Liker de tropiske omgivelsene da Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 "Ubisoft sier fortsatt at Haze er eksklusivt til PC, men det har tidligere vært rapportert at spillet kommer til PC og Xbox 360 på et senere tidspunkt." En liten tastefeil, rettet opp nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Blir nok første spillet jeg kjøper til ps3, til nå har den bare foldet og vist Blu-ray. Spiller de fleste spill på pc, men siden denne er ekslusiv så får de noen kronasjer av meg. Får litt sånn Red Faction minner når jeg ser på dette spillet. Endret 27. februar 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ohhh endelig klart når det kommer:) gleder meg vilt, elsker coop spill som det her og har likt alle videone osv jeg har sett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg liker den trenden, hvis jeg kan kalle det en trend, at eksklusive spill kommer ofte kommer til flere konsoller. Begge veier, slipper disse kranglene om hva som er best. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Spillet har aldri imponert ved tidligere anledninger, men eg tror nok det var eit sjakktrekk at de utsatte spillet for mye finpuss Kan bli bra, men ikkje eit spill som har topp prioritet akkurat. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Haze har jeg prøvd for lenge siden, ganske bra spill, men ikke det helt store som mange av dere mistenker. Ganske standard FPS, med noen ekstra tweaks som å stjele motsandrens våpen og fake death etc (fikk ikke prøvd alt). Håper de har fått gjort noen gode forbedringer siden sist Endret 27. februar 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 noen anelse når en stakkars ps3 eier kan få kjøpe spillet? Lenke til kommentar
lyon Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) 27 mars står det på Absoluttspill.no Endret 3. mars 2008 av lyon Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Saken dere kommenterer inneholder måneden for utgivelse, som er mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg