Milzit Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har 65 nm versjonen av Xbox 360 kommet til Norge? Jeg lurte på å kjøpe en Xbox Elite, men også å bruke den som mediaextender, er litt skeptisk til støynivået... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå er det jo ikke varmen i prosessoren som fører til støyet, men dvd-drevet. Og med bare litt research hadde du funnet femten hundre svar på dette... Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Den er også endel som skriver at det ikke bare et DVD-drevet som støyer, men også viftene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 "Støyer" mindre enn PC-en min når jeg skal spille av en plate. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Har 65 nm versjonen av Xbox 360 kommet til Norge? Jeg lurte på å kjøpe en Xbox Elite, men også å bruke den som mediaextender, er litt skeptisk til støynivået... Ja de har kommet. Kalles også for Falcon. Skal du ha en Falcon Xbox 360, så se bak på esken at det er 175 watt og ikke 203 watt. Endret 27. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Har 65 nm versjonen av Xbox 360 kommet til Norge? Jeg lurte på å kjøpe en Xbox Elite, men også å bruke den som mediaextender, er litt skeptisk til støynivået... Ja de har kommet. Kalles også for Falcon. Skal du ha en Falcon Xbox 360, så se bak på esken at det er 175 watt og ikke 203 watt. Leste at alle Arcade var Falcon nå...vet du om de fleste Elite har Falcon også? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har 65 nm versjonen av Xbox 360 kommet til Norge? Jeg lurte på å kjøpe en Xbox Elite, men også å bruke den som mediaextender, er litt skeptisk til støynivået... Ja de har kommet. Kalles også for Falcon. Skal du ha en Falcon Xbox 360, så se bak på esken at det er 175 watt og ikke 203 watt. Leste at alle Arcade var Falcon nå...vet du om de fleste Elite har Falcon også? Så lenge du ikke kjøper Elite på Brio i Ytre Kjuttavika så får du nok en med Falcon-chipset. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så lenge du ikke kjøper Elite på Brio i Ytre Kjuttavika så får du nok en med Falcon-chipset. Jeg gjorde det, og det var en Falcon gitt. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så lenge du ikke kjøper Elite på Brio i Ytre Kjuttavika så får du nok en med Falcon-chipset. Jeg gjorde det, og det var en Falcon gitt. Svarte! Min kunnskapsløshet når nye høyder... Kjuttavika 1 - Gorthaur 0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå