Papirpose Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har fått tilbud om et svært billig (men litt gammelt) hovedkort. Kortet er et Asus P3V4X JumperFree PC-133 AGP/4x hovedkort med 1 AGP-slot, 6 PCI-slots og 1 ISA-slot. Iflg. manualen (og brytere på hovedkortet) er maks cpu pIII 733mhz. Vet noen om det finnes BIOS updates som gjør det mulig med raskere cpu? Har lett litt rundt selv, men finner ingenting. Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Ja, hvis du går inn på Hovedkort produsentens hjemmeside og laster ned oppgradert BIOS. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Nytt spørsmål: På software download-siden til Asus, finner jeg bare Micro-ATX-varianten av p3v4x-kortet. Ikke står det noe om hva den nyeste beta-BIOS'en gjør heller? Lenke til kommentar
knut Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slo...Pro_133A/P3V4X/ Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 takk for den, har lett lenge etter nye bios selv. hovedkortet er greit det, men slot1 setter sine begrensninger. jeg ville satsa på FCPGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå