TheInfamous Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei! Er en hel gjeng kompiser som er blitt helfrelste på firhjulinger. En har kjøpt, og 3+ er i ferd med å handle! Ser for meg at dette blir vanvittig moro Det jeg lurte på, er om det er noen som har erfaringer med ATV her på forumet? Testet? Hatt det? Har det nå? Og spesielt arctic cat dvx 400, om det er noen som har noe info rundt den (Den er det flere som vurderer sterkt!). På forhånd, takk for svar! Chris Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) PS! Med hvite skilter, registrert for vei Endret 27. februar 2008 av Infamou5 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har kjørt endel ATV, det heftigste jeg kjørte var en Yamaha Raptor 660, på hvite skilter, gikk noe sykt og hoppa opp på bakhjulet som en kåt gammal hingst... men dog kanskje no upraktisk hvis du ikke kan kjøre gir, da dette er en manuell utgave, synts også at reversen på den var ganske rar i forhold til andre atv`er, man måtte rykke frem og tilbake ganske heftig for å få den enten fremover eller bakover... kjørte suzuki 400 LTZ(?) også, likt inntrykk som raptoren, men kanskje ett hakk kvassere så kjørte jeg en Yamaha Grizzly 660 også og få på hvite skilter, stor og fin arbeids atv som kom seg veldig bra ut i terrenget, vinsj og hele pakka så skal støte på noe heftig før du står fast med denne, men ikke like god å manøvrer som Raptoren, da denne var ganske stor og tung.. men praktisk med automat. Neste som jeg kan anbefale er Bombardier 400 outlander, (finnes vel i en 800 verson også) fin allround atv med mulighet for 2 seter, og traktor registereing på hvite skilter.. har en toppfart på tett oppunder 100 km/t, fin i terreng og praktisk med automat.. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 DVX 400 anbefales, toppmaskin! Aks som fy, og toppfart godt over 100! Men, er det noen som har vært borti det å fjerne plombering på disse? Eventuelt andre ATV'er? Er en gass-stopper på styret. Men mener det er noe med forgasseren også. Noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå