pederk Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Aviarys hjemmeside. (Vi er fra Norge, så her skal det ikke være apostrof.) Programmene er ikke ment å være erstatninger for feks. CS3, men heller en lekeplass for profesjonelle som jobber med tekst, bilde eller lyd. Med Aviary skal de kunne lage mock-ups og enkelt dele de med medarbeidere over nettet. Aviary kjøres rett fra nettleseren, og er flash-basert. Så langt ser mulighetene ut til å være store, og det hadde ikke overrasket meg om Aviary kommer til å ta over for Photoshop blant amatører. Ikke bare er mulighetene store, men så langt er det ikke klart om Aviary kommer til å ha en prislapp engang. Om dette skulle bli gratis så er det stort. Om dette skulle koste under 500kr så er det fortsatt stort. Foreløpig kan man få bruke beta-versjonen av programmene om man søker eller får en invite av noen som allerede har det. (Jeg har ikke fått tak i en invite selv, enda.) Jeg krysser fingrene for gratis, nettleserbasert photoshopkonkurrent! Aviary viser muskler på YouTube: Endret 27. februar 2008 av pederk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå