Gå til innhold

Mp3 spiller og lydkvalitet?! hva er best og hvordan forbedre?!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Støtter de fleste mp3 spillerne FLAC filer eller? for var det kvaliteten på lyd filene eller spilleren som fikk deg til å bli så overrasket når du fikk din nye spiller?!

Nesten ingen spillere som støtter flac. Lydfiler er en ting, men spilleren som gjør utslaget hvorvidt det er bra lyd eller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor bør man laste ned MP3 da?

Med kvalitet tatt i betraktning så er det beste å kjøpe CD-er. Da kan du rippe i hvilket som helst format du måtte ønske, kjøper du lossy musikk vil du ikke kunne konvertere grunnet kvalitetstap. Og avhengende av hvilken butikk du kjøper fra kan du få DRM med på kjøpet, og da vil ikke musikken fungere på alle mp3-spillere + det begrenser dine muligheter for å kopiere/brenne musikken.

Så hvis du skal kjøpe musikk, kjøp CD-er. :)

Lenke til kommentar
Støtter de fleste mp3 spillerne FLAC filer eller? for var det kvaliteten på lyd filene eller spilleren som fikk deg til å bli så overrasket når du fikk din nye spiller?!

Nesten ingen spillere som støtter flac. Lydfiler er en ting, men spilleren som gjør utslaget hvorvidt det er bra lyd eller ikke

Hvilke spillere er egentlig regnet for å være de beste når det gjelder lyd? Jeg har fått med meg at Cowon skal være gode. Hvordan er det med iriver?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Hvilke spillere er egentlig regnet for å være de beste når det gjelder lyd? Jeg har fått med meg at Cowon skal være gode. Hvordan er det med iriver?

Ja, Iriver er forsåvidt gode de. Sony og Meizu har også veldig god lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Ja, Iriver er forsåvidt gode de. Sony og Meizu har også veldig god lydkvalitet.

Det er jo egentlig det som er det viktigste ved kjøp av mp3-spiller (etter min mening) :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...