Gå til innhold

Orion 15" Flatskjerm

sma|ly

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg så forleden et ukentlig tildbu på SmarClub! Det var en Orion 15" Flatskjerm som gikk for 1900kr.

Problemet er at de ikke har no fakta om produktet i katalogen eller på hjemmesiden. Så jeg lurer på om noen av Dere vet noe om hvor jeg kan finne noe informasjon om flatskjermen?(Dvs oppløsning/oppdateringsfrekvens, punktavstand, fargestøtte og strømforbruk osv.)

En Internett addresse eller bare postet litt informasjon her i forumet kunne ha vært fint.!!

På forhånd takk!!

Mvh

Sma|ly

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja kun til kontor bruker,tipper vel specs er slik: 250:1kontrast 30+ response 120/120 syn fra siden :D

Men for al del sikkert greit som andre skjerm,spille på en hoved og ha denne på siden for å chatte,gjøre noe konstruktiv,dvd/filmer trokke jeg går så bra.

personlig så hater jeg den nye netsiden til smart.

gamle var mye bedre sto priser og sånt,nå ingenting :evil:

Noen som er enig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vi fører også den skjermen, og den er helt OK, så lenge du ikke spiller heftig... :roll: 17" er en mye bedre skjerm....

De er produsert i danmark forøverig...

Sikker på det? Det står "Denmark" på baksiden av de ja, men det kan jo ene og alene stå for at det er et dansk merke. Personlig så tror jeg de produseres på billigste sted i østen, og selges som det danske merket Orion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...