xxm0rtyque Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Bestilte meg akkurat ett SilverLit SkyChallenger fra jobben nå, ettersom jeg har ganske lite fornufting å gjøre her hjemme mens jeg ligger med kyssesyken Gleder meg som en unge til julaften til å teste ut dette! Tenker jeg får den iløp av ettermiddagen imorra Noen som har testet ut dette? Endret 27. februar 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ikke prøvd "sky challenger" men jeg har prøvd å fly det samme helikopteret. Jeg syntes det var morsomt og holdt på en god stund. Er nok enda morsommere med to helikopteret som skyter hverandre ned Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Fikk helikoperne i går Ble overasket over hvor mye dem egentlig tålte.. Utrolig morro! Ambefaler dette til aldersgruppen 13-50år Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 de tåler ekstremt mye ja! Har kræsjet i alt som finnes; bordben, planter, gått i taket, rett i veggen, og masse andre steder. Hvis du vil at helikoptrene skal gå fortere fremover kan du bare feste noe lett på fronten det gjorde jeg. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 de tåler ekstremt mye ja! Har kræsjet i alt som finnes; bordben, planter, gått i taket, rett i veggen, og masse andre steder. Hvis du vil at helikoptrene skal gå fortere fremover kan du bare feste noe lett på fronten det gjorde jeg. jeg ble litt redd da bak-roret ikke ville gå rundt, men det var bare litt lo fra teppe som hadde satt seg fast jess, jeg prøvde ut det istad... festet en sånn ting man fester plakater på veggen med i fronten onkelen min har bursdag om bare noen få dager, så mamma ville at jeg skulle bestille ett til han :'D ettersom pappa smilte og hadde det super morro med de btw. begge helikopterene er full-ladet nå, så skal ned i stua å kjøre litt for meg selv nå blir aldri lei av de : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå