emero Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Heisann Har i dag et thermaltake tai chi kabinett med innebygget vannkjøling system. Dette har jeg nå tenkt å oppgradere, samt kjøpe litt ekstra snacks. Mitt spørsmål i dag er altså følgende: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Thermaltake vannkjølingskomponenter som for eksempel drivebay vanntank og flytkontroll, cpublokker, kjøleveske, slanger og mer....? Blir gal av å gå gjennom masse registreringer og plukking av varer, bare for så å få beskjeden "Vi shipper ikke til Norge". Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Må du på død og liv ha Thermaltake? Lenke til kommentar
emero Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 må ikke på død og liv ha thermaltake, nei, men har sett meg ut noen drive bay modeller fra dem som er både veldig praktiske og stilige. for å vise hva jeg har satt meg ut: http://www.thermaltake.com/product/Liguid/...31/cl-w0031.asp http://www.thermaltake.com/product/Liguid/...32/cl-w0032.asp Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Selger ikke både komplett og ps TT vannkjølingsdeler? men jeg vil anbefale deg alt annet enn TT selv om de har kommet seg litt på kvalitet osv. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 et kjapt søkt i prisguiden viser at det for eksempel selges flere aquabayprodukter av butikker her i landet. du bør sjekke ut prisguiden forresten - det er faktisk egen kategori for vannkjøling Lenke til kommentar
emero Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) takketakk sjekker det ut nå Edit: Fortsatt ingen som sitter med det jeg ønsker på lager i Norge, så tips om utenlandske er fortsatt mottatt med takk Endret 27. februar 2008 av emero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå