janbanan Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har en GeForce Ti 4200 fra asus og har problemer med driverene. Jeg prøvde installere nvidia drivere, men fikk opp at de ikke var kompatible med windows xp. Da prøvde jeg driverene som lå på cd'en, men jeg fikk opp samme feilen. Hva kan være galt? Jeg får ikke skjermkortet til å funke skikkelig pga dette på forhånd takk Mvh janbanan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Last ned driverne for ditt os (operatisystem) fra www.nvidia.com så får du i noen os beskjed om at de ikke er sertifisert, bare trykk fortsett og så kjører du de inn. Hvis du har skiftet fra et annet skjermkort helst formater men hvis du ikke ønsaker dette kan du finn en regcleanertil nvidiadriverne og gamle skjermkortdriverne kjør den og legg inn driverne etterpå Lenke til kommentar
janbanan Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Det funker ikke.. Installerer jeg asus drivere så funker ikke diverse spill, mens hvis jeg installere nvidia sine drivere så klikker det midt i spillene... ganske irriterende.. noen som har noen forslag eller evt samme problem? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Det funker ikke.. Installerer jeg asus drivere så funker ikke diverse spill, mens hvis jeg installere nvidia sine drivere så klikker det midt i spillene... ganske irriterende.. noen som har noen forslag eller evt samme problem? Formater disken, legg inn OS på nytt og installer de nyeste detonator driverne. 41.09 er vel den nyeste tror jeg. Funker det ikke da, så er skjermkortet gåent!! Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Er ikke 42.68 de siste driverne da?kom visst 14 feb. Ikke vet jeg..... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Er ikke 42.68 de siste driverne da?kom visst 14 feb. Ikke vet jeg..... Kan godt hende. Holder meg ikke så oppdatert på nvidia driver om dagen, grunnet skjermkortet jeg har Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg vil anbefale detonator 42.86. Disse finner du på www.guru3d.com Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Burde ikke denne ligget under skjermkort, skjermer? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Burde ikke denne ligget under skjermkort, skjermer? Det kan jo hende, men om du ser på topicstarteren så har han kun 17 poster. Mulig han ikke visste helt hvor han skulle poste (feks) Janbanan: har du installert de nyeste driverne? funker det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå