Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hatt vondt i magen i tre dager.

KKake

Anbefalte innlegg

Ok, på søndagen fikk jeg plutselig ganske vondt i magen (diarè), og dette varte utover mandagen, så jeg var jo hjemme fra skolen. Etter å ha blitt relativt bra igjen på mandags ettermiddag trodde jeg det var over.. Men.. Så i dag fikk jeg plutselig sykt vondt i magen igjen på begynnelsen av skoledagen (og det endte i mitt første "tunge" dobesøk på skolen på ni år :p ) og hadde det resten av skolen, men når jeg gikk hjem igjen ble jeg bedre og når var kommet hjem tenkte jeg ikke noe mer på det. Men så i kveld fikk jeg vondt i magen igjen, og har vært på do sikkert tre kvarter-en time tilsammen siden klokken var halv ti.

Så hva kan dette være? Helt vanlig diarè? Eller værre ting som blindtarmbetenneselse ol.?

Takker på forhånd for evt. svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta slike diarètabl som de reklamerer med på tv ;)

Hei.

Det er ikke anbefalt at du ta noe som helst antidiare medisin. (For ditt tilfelle)

Diare er kroppens naturlige respons for å kvitte seg med bakteriene du har i tarmen.

Sørg for at du drikker nok.

Mitt råd er at du blander litt sukker i vannet du drikker, det vil hjelpe vannopptakket.

Jeg leser at dette er en vanlig diare uten blod?? Feber?

vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Er vanlig diarè ja. Har en svak feber.

Garanti: Jeg vet det, men jeg gadd ikke å vente på svar hos Lommelegen elns, tar jo evigheter :p

La det gå over av seg selv i første omgang, gjør som sagt: Drikk mye, med salt og sukker i vannet. Klarer du en halvliter i timen hjelper du kroppen betydelig.

Lenke til kommentar

Godt å vite at jeg ikke er alene :p

Forresten, drakk et glass vann utblandet med fruktsalt istad(som forøverig smakte helt jævlig, men det er en annen sak) og siden har jeg ikke hatt vondt i magen. Men er ikke sikker på at jeg frisk igjen før jeg våkner uten å ha vondt i magen i morgen.

Lenke til kommentar
Godt å vite at jeg ikke er alene :p

Forresten, drakk et glass vann utblandet med fruktsalt istad(som forøverig smakte helt jævlig, men det er en annen sak) og siden har jeg ikke hatt vondt i magen. Men er ikke sikker på at jeg frisk igjen før jeg våkner uten å ha vondt i magen i morgen.

Ikke noe godt det der, nei.

Jeg jobber i barnehage og nesten halvparten av barnegruppen var slått ut + hele personalet. Smitter raskt den greia der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...