KKake Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ok, på søndagen fikk jeg plutselig ganske vondt i magen (diarè), og dette varte utover mandagen, så jeg var jo hjemme fra skolen. Etter å ha blitt relativt bra igjen på mandags ettermiddag trodde jeg det var over.. Men.. Så i dag fikk jeg plutselig sykt vondt i magen igjen på begynnelsen av skoledagen (og det endte i mitt første "tunge" dobesøk på skolen på ni år ) og hadde det resten av skolen, men når jeg gikk hjem igjen ble jeg bedre og når var kommet hjem tenkte jeg ikke noe mer på det. Men så i kveld fikk jeg vondt i magen igjen, og har vært på do sikkert tre kvarter-en time tilsammen siden klokken var halv ti. Så hva kan dette være? Helt vanlig diarè? Eller værre ting som blindtarmbetenneselse ol.? Takker på forhånd for evt. svar Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå er vel ikke forumet det beste stedet for å konsultere seg om slikt, men jeg ville ventet en dag eller to til, og så dratt til legen om det fortsatte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du må ikke bæsje når du har vondt i blindtarmen. Har du det, skal jeg love deg du kjenner det. Sikkert noe du har spist. Ta slike diarètabl som de reklamerer med på tv Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ta slike diarètabl som de reklamerer med på tv Hei. Det er ikke anbefalt at du ta noe som helst antidiare medisin. (For ditt tilfelle) Diare er kroppens naturlige respons for å kvitte seg med bakteriene du har i tarmen. Sørg for at du drikker nok. Mitt råd er at du blander litt sukker i vannet du drikker, det vil hjelpe vannopptakket. Jeg leser at dette er en vanlig diare uten blod?? Feber? vaio Endret 27. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Er vanlig diarè ja. Har en svak feber. Garanti: Jeg vet det, men jeg gadd ikke å vente på svar hos Lommelegen elns, tar jo evigheter Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er vanlig diarè ja. Har en svak feber. Garanti: Jeg vet det, men jeg gadd ikke å vente på svar hos Lommelegen elns, tar jo evigheter La det gå over av seg selv i første omgang, gjør som sagt: Drikk mye, med salt og sukker i vannet. Klarer du en halvliter i timen hjelper du kroppen betydelig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er mange som har langvarig diare (og oppkast) for tiden. Høres ut som du er rammet av det samme. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Godt å vite at jeg ikke er alene Forresten, drakk et glass vann utblandet med fruktsalt istad(som forøverig smakte helt jævlig, men det er en annen sak) og siden har jeg ikke hatt vondt i magen. Men er ikke sikker på at jeg frisk igjen før jeg våkner uten å ha vondt i magen i morgen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Godt å vite at jeg ikke er alene Forresten, drakk et glass vann utblandet med fruktsalt istad(som forøverig smakte helt jævlig, men det er en annen sak) og siden har jeg ikke hatt vondt i magen. Men er ikke sikker på at jeg frisk igjen før jeg våkner uten å ha vondt i magen i morgen. Ikke noe godt det der, nei. Jeg jobber i barnehage og nesten halvparten av barnegruppen var slått ut + hele personalet. Smitter raskt den greia der. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Huff.. Hørtes ikke bra ut.. Jaja, utrolig nok så har jeg jo vært med folk de siste dagene og ingen av dem er blitt syke. Sikkert flaks eller noe slikt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Huff.. Hørtes ikke bra ut.. Jaja, utrolig nok så har jeg jo vært med folk de siste dagene og ingen av dem er blitt syke. Sikkert flaks eller noe slikt Ellers så er dere hakket bedre på håndhygiene enn ungene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, er vel kanskje det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå