anordne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei alle sammen. Har en kraftig mediacenter med skikkelig skjermkort i. Når jeg spiller av .img filer bruker jeg vls for det er så enkelt å bare dra de over. Funker greit nok det, men skal jeg spille av 1080p filer så går ikke det særlig bra, da bruker jeg mediaplayer 10. Har lisens på power dvd og lurte på om det noe vits å legge inn, klarer den gjøre noe som vlc ikke gjør (vet vel det skal være en HW akselrator i den) med bilde/kvalitet? Takker på forhånd for alle svar:) (har en 42" plasma jeg spiller av på om det betyr noe) Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Lukter det piratkopiert dvd-r som er pakket inn i *.img ? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 VLC skal være bra med at de tar de fleste type filer ellers kan jeg ikke si noe om kvaliteten. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Viss det er snakk om en dvd pakket inn i *.img så kan man vell bruke Alcohol 120 eller deamon tools til å åpne den via en viritual dvd-rom? og videre spille den av i for.eks: wmp i vanelig dvdkvalitet? Vet ikke om dette fungerer, men det funger jo på spill.. jeg la over call of duty 4 over på datan, og videre pakket jeg den i img-fil, så jeg ikke trenger å finne fram cden hver eneste gang jeg skal spille det Endret 27. februar 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
anordne Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 mye kjekkere å ha ha filmene i .img så de er lettere tilgjengelig enn på dvd platene. Ikke noe problem å åpne de med deamon tools nei. Men er det noen kvalitets forskjeller i bilde? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 mye kjekkere å ha ha filmene i .img så de er lettere tilgjengelig enn på dvd platene. Ikke noe problem å åpne de med deamon tools nei. Men er det noen kvalitets forskjeller i bilde? Trur da ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå