Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumt å prate for mye på msn?

Gjest Guest_Mumi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Mumi_*

Hei! Liker ei i klassen min godt, og fant ut (på msn) at hun liker meg litt også =) Men nå har jeg blitt litt bekymra, for er redd for at hvis vi prater/"avslører" for mye på msn, så kan det bli litt vanskelig å prate in real life.. Dere vet sikkert hva jeg mener!

Noen som har tips for å unngå dette, eller bare ice-breakers hvis det skjer? Noen som har opplevd noe lignende, og kan si noe om hvor sannsynlig det er at det blir sånn..?

(Omg, holdt på å skrive han i stedet for hun :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Mumi_*

Ja, det skulle jeg kanskje sagt.. Hun er faktisk sammen med en annen, men det virker nok som det forholdet nærmer seg slutten. Allikevel, det er vanskelig å få vært med hverandre pga det. Og siden det er vinterferie, ser vi hverandre ikke på skolen heller.. : /

Lenke til kommentar

Dårlig gjort av henne å flørte med deg når hun er sammen med en annen fyr.

Finner han ut av det kan det gå utover deg. ganske så dumt, siden det er hun som faktisk bæsjer på leggen her..

Hun gir deg tydeligvis falske forhåpninger, hvis hun ikke har tenkt å dumpe fyren.

Lenke til kommentar

En må da få lov til å drive med litt uskyldig flørt (eller hva enn det her er). Vi har rett og slett litt for lite opplysninger...

Hvor gamle er dere? Hvor lenge har hun vært i forholdet? Hva får deg til å tro at forholdet nærmer seg slutten? På hvilken måte har hun sagt at hun liker deg / insinuert?

Avsløringer på msn funker forsåvidt dårlig. Det gjør forhold med folk i klassen og. Prøvd begge seperat, prøvd begge kombinert ^^

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Mye prating på MSN kan få både positivt og negativt utfall. Jeg har fått erfare at det er veldig enten eller. I det ene tilfellet ble det rett og slett rart og lite komfortabelt å tilbringe tid sammen i virkeligheten. Det må derimot påpekes at vi kanskje gikk litt for fort frem. Andre gangen gikk det bedre. Vi pratet på MSN i nesten et år før vi møttes. Det var som å møte en gammel bekjent, og det var lett å prate sammen i virkeligheten også.

Jeg ville vært skeptisk siden hun er opptatt. Kanskje hun bare bruker deg? Ellers har jeg liten tro på å være sammen med en man går i klasse med. Sånne forhold varer nesten aldri mer enn et par måneder.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mumi_*
What? Driver hun hor? :omg:

Så hun er sammen med deg og en annen type, eller? Men hun liker deg best. Hvorfor gjør hun det da ikke bare slutt med han andre fyren? :dontgetit:

For det første, den var litt drøy. Og jeg har ikke sagt jeg er sammen med hu, jeg vet ikke hvor du får det fra.

Dårlig gjort av henne å flørte med deg når hun er sammen med en annen fyr.

Finner han ut av det kan det gå utover deg. ganske så dumt, siden det er hun som faktisk bæsjer på leggen her..

Hun gir deg tydeligvis falske forhåpninger, hvis hun ikke har tenkt å dumpe fyren.

Hun flørter ikke med meg, det er jeg som flørter med hu. Jeg tok kontakten, og det var jeg som først ga inntrykk av at jeg likte henne.

Hvor gamle er dere? Hva får deg til å tro at forholdet nærmer seg slutten?

Vi er begge 16 år. Jeg vet forholdet går mot slutten fordi hun har sagt det til meg.

Til slutt, takk til TheGnome som faktisk svarte på det jeg spurte om! Når det gjelder forhold med ei i klassen, ser jeg ikke det som noe problem. Klarer man ikke få det til å funke, var det ikke mye å satse på allikevel. Og det er langt ifra slik at hu bruker meg. Hun er sannsynligvis den snilleste personen jeg har møtt :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Med tanke på at dere kjenner hverandre fra før, så ville jeg heller satset på å være sammen i virkeligheten. For mye kommunikasjon via andre kanaler kan ofte gjøre det vanskeligere å prate med hverandre i virkeligheten. Det har jeg opplevd et par ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...