Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stefaren min og mamma! skal jeg gjør?

Gjest Williamlund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig vanskelig å gi deg råd om dette siden dette er en situasjon som ikke er realistisk for meg. Men jeg råder deg til å ta en telefon til onkel blå. For hvis han er voldelig mot deg/dere så går han for langt. Ta deg en tur innom politistasjonen og slett loggen på pcen så han ikke finner denne tråden. Hvis du er kjemperedd for han så begyn å tren litt. Da vet du at du har en bedre sjanse mot han hvis uønskede situasjoner skulle oppstå.

Lenke til kommentar
Gjest Williamlund

Hva mener du med urealistik? Har snakket med politiet, å stefaren min er på vei ut... Jeg er ikke redd for han på noen måte lengre, han har krysset grensa fler en ei gang..

Lenke til kommentar
Gjest Willialund

Sånn ja, skjønner : )

Har ikke gått så hardt innpå meg, noe jeg ikke helt skjønner.. er det fordi jeg ikke bryr meg? eller fordi jeg rett å slett vill bare ikke greier å få det inn?

Lenke til kommentar

Ganske normal forsvarsmekanisme. Du låser ting inne, kan bli litt kjedelig senere ettersom ting kommer ut igjen. Når hele situasjonen er løst, oppfordrer jeg deg til å treffe en psykolog bare for å være sikker.

Kan jo og hende at du rett og slett tåler en del, og klarer å la det ikke gå inn på deg.

Lenke til kommentar

Foreslår barnevernet her som flere andre, ringte selv onkel blå etter at min stefar tok kvelertak på meg og kasta meg i veggen, det som skjedde var at de foreslo at jeg tok en prat med mamma, hva faen det skulle være godt for skjønte ikke jeg, men men, onkel blå as usual.

Håper du får gjort noe med det ihvertfall, kjipe steforeldre/foreldre er noe av det jævligste å vokse opp med da man sitter med en del tanker senere...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...