Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stefaren min og mamma! skal jeg gjør?

Gjest Williamlund

Anbefalte innlegg

Gjest Williamlund

Hei, eh, vet ikke hvor jeg ska skrive dette men uansett....

Her om dagen sa mi mor til min stefar at vi ikke ville ha noe mer med han å gjøre osv, så klikket han å slo mi mor(han har også slått meg) å nå skal ta alle pengene våre, å vi har ikke det meste av penger for å si det sånn.

å jeg føler jeg kommer til å gjør noe forferdlig dumt viss han ser på meg eller lignende..

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan roe meg ned? 17år gammel gutt som skriver.

Kommer til å seriøst banke han viss han er frekk i kjeften med mamma osv.

tenkte på å ringe politiet, men kommer ingen nytte ut av det.

Han har tyranisert oss i 3år. Lillesøstra mi på 11år får ikke sove om nettene fordi ho har ekkle å stygge tanker om han.

ho sliter veldig, personlig klarer jeg meg fint.

Lillesøstra mi har det ikke noe greit, pga ho hadde en far som er narkoman (vi har ingenting med han å gjøre nå) Min far har egnetlig aldri vert der for meg heller, men han er der når han gidder liksom...

Vet seriøst ikke hva jeg skal gjør, å jeg kommer til å gjøre noe forferdilig dumt føler jeg viss jeg ikke får roet meg ned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at du holder på å klikker.

INGEN rører lillebroren min på snart 19. Bare jeg hører noe bråk rundt min bror får jeg klørne ut.

Har de vært gift ? Isåfall har han jo rett på div eiendeler, men han kan ikke ta fra dere pengene sånn uten videre :)

Ta kontakt med politi OG advokat!

Barnevernet bør også bli kontaktet.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Enig med Zaroos, ta kontakt med øverigheten. Enten du går til politiet eller snakker med barnevernet, så kan de sikkert hjelpe dere videre. Jeg tror ikke det er en dum idè å snakke med barnevernet, i alle fall her jeg bor, består de av oppegående og greie personer. Det går an å ta seg en prat og høre om de kan hjelpe dere. Dette mener jeg at du absolutt burde gjøre med en gang, før det skjer noe værre.

Lenke til kommentar

De skulle gifte seg, men 2 dager før bryllupe slo han til meg, å det ble full slosskamp, så mamma avlyste det å ga han second chance...

Har ringt politiet, snakket litt med, å viss det ble noe mer bråk skulle jeg ringe igjen...

fikk roet meg ned med å snakke med de : )

Lenke til kommentar
De skulle gifte seg, men 2 dager før bryllupe slo han til meg, å det ble full slosskamp, så mamma avlyste det å ga han second chance...

Har ringt politiet, snakket litt med, å viss det ble noe mer bråk skulle jeg ringe igjen...

Ring Barnevernet i stedet. Politiet gjør sjeldent noe før det er akutt.

Lenke til kommentar

Æsj for en idiot!!

Få moren din til å kontakte barnevernet. Siden søsteren din sliter litt..

Psykolog kan også være tingen.

Ringer de i morra. må finne telefon nummer osv : ) orker ikke mer i dag..

Du får uansett ikke gjort noe mere i kveld.. :)

Lenke til kommentar
Ringer de i morra. må finne telefon nummer osv : ) orker ikke mer i dag..

Ingen tvinger deg til å gjøre noe med en gang. Kudos til deg som har bestemt deg for at du ikke vil tåle dette mer. Det er første skritt på veien. Lykke til og fortell oss gjerne hvordan det går. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...