Hansen83 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Gjør det alltid slik at jeg samler utdrag fra forelesninger, egne notater, etc i egne dokumenter i word som jeg finskriver.. Jeg lurer på hvordan jeg kan kopiere fra forelesningsnotater i .pdf til word uten at formatet forandrer seg så mye? Samme spørsmålet går for Powerpoint-filer... Der pleier jeg kun å åpne slidsene i disposisjonsvisning og så kopiere over.. litt Tungvidt men kjappere enn å skrive inn... Bedre løsninger? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det finnes ingen enkle metoder for å kopiere fra PDF til Word. Har du fullversjon av Adobe Acrobat kan du imidlertid bruke den til å lagre PDF-ene som Word-dokumenter. I PowerPoint 2003 og tidligere kan du sende disposisjonen direkte til Word ved å klikke Fil -> Send til... -> Microsoft Word. Denne funksjonaliteten er av en eller annen grunn fjernet fra Office 2007 etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I Office 2007 kan du åpne PDF-filer og lagre som .docx, evt .doc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå