Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford Mustang 1967 Fastback

Siege

Anbefalte innlegg

Hei, nå går jeg ut ifra at nesten alle har sett: The Fast and The Furious Tokyo Drift. Som sikkert alle dere andre sygler jeg etter Mustangen i slutten av filmen. Noen som vet om det hadde gått an å registrert denne bilen i Norge? -Med Skyline motor? Spør bare forid jeg bare lurer liksom.

Takk for alle hendvennelsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bør ikke være umulig å få den registrert ettersom at bilen er såpass gammel. Men hvorfor i granskauen vil du ha en Nissan motor i en Mustang? :dontgetit: Eneste motoren som hører hjemme i en Mustang Fastback er en svær buldrende Ford 8'r!

Nei, nei nei :p ville seff hatt v8 i den, men lurte på om det var mulig å registrere den med en nissan skyline motor i den? Men, har hørt forferdelige rykter om at det skal bli forbudt å registrere veteranbiler i Norge :S Håper for gudsjellov at det ikke skjer!

Lenke til kommentar

Var noe onkelen min fortalte meg. Men det viste seg at det var lov, men om ca. ett halvt år kan man ikke nyregistrere en veteranbil som en veteranbil. Altså man slipper ikke unna disse utgiftene :( Så det blir en del dyrere nå enn det har vert før. :(

Lenke til kommentar
Var noe onkelen min fortalte meg. Men det viste seg at det var lov, men om ca. ett halvt år kan man ikke nyregistrere en veteranbil som en veteranbil. Altså man slipper ikke unna disse utgiftene :( Så det blir en del dyrere nå enn det har vert før. :(

Jeg finner det vanskelig å tro at det er fattet vedtak/forslag om å fjerne det generelle avgiftsfritaket for biler som er 30 år og eldre uten uten at dette er omtalt av f.eks. AMCAR. Kan onkelen din henvise til noe konkret ang. dette?

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Hm.. tror nok ikke dette stemmer nei. Det jeg derimot har hørt i en bisetning av en eller annen, var at man ikke kunne få veteranstatus etter et visst år - f.eks 1980 og nyere (når vi kommer i 2010->). Biler eldre skulle fortsatt ha veteranstatus. Om det medfører riktighet eller om det blir noe av, er ikke noe jeg har fått bekreftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...