Aces Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 så sa jeg at det eneste hun kunne gjøre galt var å bite den av, og at hun bare måtte prøve seg frem. Var søtt sagt. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 så sa jeg at det eneste hun kunne gjøre galt var å bite den av, og at hun bare måtte prøve seg frem. Var søtt sagt. tihi ente fint da, bare litt irriterende når tennen skrapte litt borti penishodet, men hun øvde og er en pro nå Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) heh Endret 23. juni 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde sex før jeg sugde en gutt, det falt meg mest naturlig bare. Hun er helt sikkert bare ganske usikker og det at dere snakker om det vil helt sikkert hjelpe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bare vask hagla først. Er vel lite fristende for jenta å suge en illeluktende penis. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bare vask hagla først. Er vel lite fristende for jenta å suge en illeluktende penis. Uff ja, for all del vask "hagla" (artig uttrykk..) Det samme gjelder naturligvis for jenter, er ingen drøm å dykke på ei med rar odør. Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så fremt hun har lyst og er klar for det, er det bare å gi henne tid. Selv om hun har hatt sex og sånn før, så blir det noe helt annet å skulle suge noen. Det er vel en kjent sak at jenter føler seg mer sårbare enn gutter, som regel, og da kan prestasjonsangst oppstå. Jeg hadde hatt kjæreste og sex lenge før jeg gjorde det, og da jeg først skulle gjøre det, så tok det en stund før jeg faktisk klarte å gjøre det. Men som du sikkert skjønner, så er det ikke noe poeng i å prøve å få henne til å suge deg, med mindre hun er helt med på det selv. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jaja, vil ikke få henne til å gjøre noe hun ikke vil. Får bare se hva som skjer:) Hun hadde jo aldri gjort noe før hun ble sammen med meg, så kanskje ikke så rart t hun er litt nervøs. Lenke til kommentar
LaserNinja Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg og kjæresten har det kjempefint, kunne ikke vært bedre Men jeg har aldri kommet av at hun ronker meg, det blir på en måte litt "kjedelig"...jeg har både fingra og sleika henne, og gjør det hver gang. Men en ting jeg lurer på, er hvorfor hun ikke har gjort noen tegn til at hun vil suge meg. Skjønner jo selvfølgelig at hun kanskje ikke har lyst, og det må jeg jo respektere. Men tenkte at det kanskje er fordi hun er redd for å gjøre noe feil eller noe ? Hun virker ganske usikker når det gjelder sånne ting, er alltid jeg som må ta intiativet til at vi skal gå videre. Jeg vil ikke spørre henne om det heller, det virker litt..rart. Men hva kan grunner være ? At hun er usikker, og er redd for å gjøre feil ? At hun rett og slett synes at det er ekkelt ? Hun har ikke lyst i det hele tatt ? Eller...? Det er ikke så mange som liker å ha en tiss i munnen sin O.o Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Av alle jeg har hatt sex med, er det kun to som ikke har sugd meg. Ene trolig fordi hun var lat og bare skulle ha, ha, ha, mens med den andre var det bare én gang i full fart, så med henne vet jeg ikke. Jeg er 32 år. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er ikke så mange som liker å ha en tiss i munnen sin O.o Det er svært mange som ikke har noe imot det, eller i det minste er villige til å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest tamtam19 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hmm, har omtrent samma greia som trådstarter, er litt flau for å snakke om det egentlig. Jenta har hatt sex med 3-4 andre gutter før meg, jeg var jomfru når vi ble sammen. Men det er hu som er den sjenerte da, jeg har slikka hu, jeg tar iniativ til å ha sex hver gang, jeg er vågal og prøver meg frem i det minste, henne tør igrunn ikke å gjøre noe annet enn å ligge der å puste litt tungt og bli pult.. Hun hakke en gang rørt pikken min, men siden jeg har null erfaring, så venter jeg en stund med å ta det opp.. Men jeg syns det er litt rart egentlig da. Kan telle på fingra hvor mange ganger vi har hatt sex da... Men som sagt, jeg har ikke noe erfaring, så jeg veit ikke hvordan disse jente skal oppføre seg, så derfor så holder jeg litt "lav profil" enn så lenge:P Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_* Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg mener ihvertfall at du bør spørre henne, når du føler at det er naturlig å spørre. Men vær forberedt på et nei. Dama mi svarte "aldri i livet!" første gangen. Jeg brukte litt tid, var alltid 1000% gullende ren og luktfri når jeg spurte, og til slutt.......ble svaret "okey da....!" I dag suger hun som en gal, og nyter at jeg kommer i munnen hennes! Det høres ut som dere er i starten av et fint forhold, ta vare på henne og vær tålmodig, det lønner seg. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bare så det er sagt. Ingen kan sitte her og si hvordan dere skal få dette til å skje. Dette er kommunikasjon mellom deg og partner det er snakk om. Og jeg skjønner godt at jenter er skeptisk til å stappe'n i kjeften. Men når det er sagt så er erfaringen at de elsker det når de først har begynt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Å suge er (for min del) noe man bare gjør på de man liker kjempegodt og er råforelska i . Det kommer nok etterhvert . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sært, jeg ser på det som en selvfølge når man har skikkelig sex (dvs at man ikke har dårlig tid, er på et utested-toalett, osv) og hadde blitt ganske skuffet hvis en jente hadde nektet. Spesielt hvis det var noe hun ellers gjorde, men forbeholdt til de spesielle. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Når det gjelder slike ting er det veldig individuelt. Jeg ser på det som en selvfølge, mens noen venninner mener at sånt skal dem ALDRI gjøre, uansett. Jeg mener: skal du, skal hun. Ikke som et ultimatum, men at hun skal ikke forvente hvis ikke du kan forvente.. Jeg ville venta til en litt småromantisk,halverotisk setting, helst i senga, og ventet til man var litt i gang med kyssing og sånn og forsiktig kommet inn på tema. Har du gjort det på henne, så spør om hun liker det osv. Og spør om hun har gjort det på noen andre, eller om hun vil prøve på deg? Og ser du en "dårlig" reaksjon, så avføyer du bare og sier at neida du bare tulla.. Det funker alltid, for VIL hun da, så gjør hun det da for å gjøre deg gla og overraske.. MEN viktig å få det frem sakte, si det er greit om hun ikke vil osv.. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Takk for alle svarene Men tror virkelig at jeg bare lar det gå sin gang. Hvis hun ikke har noe imot det, så føler hun seg vel sikker nok til å gjøre det en eller annen gang. Ikke rart at hun er litt nervøs, hun hadde jo ikke engang klina med noen før vi ble sammen..(det hadde ikke jeg heller, men jeg tar gjerne intiativ) så skjønner at det kan sikkert virke litt voldsomt for henne, ihvertfall ettersom det tydeligvis er noe mange jenter synes at er et større skritt å ta enn vanlig sex. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du kan jo kanskje hinte fram ? Skader ikke å spørre, men du kan spørre på en fin måte, ikke 'sug meg!'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Mangel på kommunikasjon er den enkleste, mest lettvinte og farligste måten å passe på at forholdet forblir harmonisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg