frez89 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hei kan jeg utdanne meg som flymotormekanikker etter almenn påbygg ? eller må jeg begynne igjen på 2 året på vidregående igjen hvis jeg vil den veien? jeg har nemmelig tatt elektro året som er det grunnlegende for å komme inn på flylinja. kan jeg muligens ta kurs innen flymotormekanikk etter almenn hvis det er det jeg vil, så ta fagbrev innen dette i militæret ? bare en tanke. lurer veldig på hva jeg kan ta etter almenn... alle sier at man har masse muligheter etter almenn, men jeg syns det bare blir mindre:P som jeg har fortstått kan jeg ikke utdanne meg som flymotormekaniker etter almenn, men ville høre med dere her først hva dere trur... :S sorry hvis det ble mye feil skriving her. dette ble skrevet i en hast! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis du har tatt to år på elektro og påbygg etterpå har du to år igjen av retten din. Sånn som jeg tolker reglene har du 5 år på å bli ferdig. Da kan du prøve å søke deg inn på flymotormekaniker. Allmenn påbygg kan være kjekt å ha uansett, så det har om ikke annet ikke vært et bortkastet år. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå