Knarten Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. Har planer om og kjøpe meg subb. har CV CLS-15 fra før og tenkte på og kjøpe 15" subben til CV eller ein XTZ 99 W12. http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...woofer_sort.htm http://www.surround.no/product/6972/8435/4..._pianolakk.html Noen som har erfaring med noen av subbene ? anbefalinger ? Takk for svar!. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det jeg har hørt fra CVs subber er ikke bra, derfor ville JEG satset på en XTZ. De gode testresultatene som XTZ får er jo heller ikke noe negativ akkurat. Du har jo også SVS, som leverer brutal og dyp, dyp bass med masse volum. Ikke akkurat så veldig musikalske sies det, men hvis du vil ha det råeste du finner, så er det SVS du skal se på. Den billigste modellen ksoter 5000kr, og har ikke delefilter, (fordi det er en "hjemmekino-sub"), så du må nok opp i den som ny koster 6500, men som du finner brukt for 4-5000. XTZ er nok mer egnet for musikk enn SVS, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Knarten Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 hehe. okej! Har du link til den SVS'en? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hehe. okej! Har du link til den SVS'en? SVS Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvilken forsterker driver du høyttalerne med? Det hjelper ofte med litt mer effekt. Lenke til kommentar
Knarten Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Har ein Stk VS-20 vist det seie deg noge ? stor nokk ? Endret 27. februar 2008 av Knarten Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 XTZ eller SVS er nok det beste valget om du vil ha en god sub. Lenke til kommentar
Knarten Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 okej va ville du valgt av 2 Xtz eller den SVS til 5999 ? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg ville valgt to XTZ. Da vil det bli mye lettere å få en god, jevn frekvensrespons i rommet, og resultatet vil bli bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå