Gå til innhold

Nokia 5310 - forbedret kamera ved FW-oppgraderig?

Anbefalte innlegg

Har lenge gått og lurt på å kjøpe Noka 5310 Xpress Music, men har forløpig skygget unna, grunnet en rekke testers omtale av kameraet. Både i ord og billedeksempler blir konklusjonen at kameraet er middelmådig til dårlig; også under gode lysforhold. Dessuten tar det lang tid å lagre et bilde.

Siden jeg bruker kamera en del, er dette ikke holdbart, men jeg lurer på om det er kommet oppgraderinger av firmwaren, og om dette i så fall gir forbedringer på kamerasiden?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Siste fw til 5310 er v.3.63. Merket ingen forbedring med med kameraet. Derimot, henger den seg ikke så mye lengre *bank i bordet*

Ok, godt å vite.

Da er det dessverre ikke mer å hente når det gjelder kameraet. Har lest et par tester til siden jeg startet tråden, men bildene i testene (de som er tatt med 5310) er og blir for dårlige i forhold til de krav jeg setter. Jeg forventer for all del ikke noen N82-bilder, men kvaliteten på bildene fra 5310 er som å gå et par-tre år tilbake i tiden. I hvert fall de jeg har sett.

Litt irriterende, for ellers ser det ut til å være en telefon jeg kunne levd med.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...