CellularDude Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har lenge gått og lurt på å kjøpe Noka 5310 Xpress Music, men har forløpig skygget unna, grunnet en rekke testers omtale av kameraet. Både i ord og billedeksempler blir konklusjonen at kameraet er middelmådig til dårlig; også under gode lysforhold. Dessuten tar det lang tid å lagre et bilde. Siden jeg bruker kamera en del, er dette ikke holdbart, men jeg lurer på om det er kommet oppgraderinger av firmwaren, og om dette i så fall gir forbedringer på kamerasiden? Endret 14. mars 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som vet? Er det forresten gitt ut oppgraderinger til denne telefonen? Hva er produktkoden? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 er vel litt tidlig med oppdatering til den. men det kan være at kamera blir forbedret i en ny programvare. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Siste fw til 5310 er v.3.63. Merket ingen forbedring med med kameraet. Derimot, henger den seg ikke så mye lengre *bank i bordet* Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Siste fw til 5310 er v.3.63. Merket ingen forbedring med med kameraet. Derimot, henger den seg ikke så mye lengre *bank i bordet* Ok, godt å vite. Da er det dessverre ikke mer å hente når det gjelder kameraet. Har lest et par tester til siden jeg startet tråden, men bildene i testene (de som er tatt med 5310) er og blir for dårlige i forhold til de krav jeg setter. Jeg forventer for all del ikke noen N82-bilder, men kvaliteten på bildene fra 5310 er som å gå et par-tre år tilbake i tiden. I hvert fall de jeg har sett. Litt irriterende, for ellers ser det ut til å være en telefon jeg kunne levd med. Endret 17. mars 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå