Effectiv Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 altså.. nå blei det fort bevist at han kompissen din brukte genesis amper, og ikke dynabel amper.. (bare noe jeg har hørt, orker ikke diskutere) skriver her av egne erfaringer jeg.. syns dynabel låter crap ja, dynabel vant litt i dBdrag.. de var eneste i klassen og hadde "20.000 watt" og spilte bare noen få dB høyere enn folk med en brøkdel av watten og mindre ombygde biler dette er blitt diskutert før, er det noe mer du vil ta opp, så ta det på PM.. vi gidder ikke ødelegge denne tråden Hva snakker du om? Genesis amper nei? Han brukte Dynabel subber, forsterker og SEAS komp-sett. Dynabel kompsett i bagasjerommet sammen med en Alpine styreenhet. Så ikke kom her å si noe annet, please Jeg er helt enig i det du sier, utenom at det låter crap. For det låter nemlig mye bedre en en stor del av utvalget i verden, til en rimelig penge. Lydkvalitet/watt vs pris er veldig bra! Men vis du leser LENGER oppe, så ser du at jeg ANBEFALER Us Amps, og ikke dynabel. Jeg sier bare at dynabel ikke er noe man skal styre unna, for det låter nemlig veldig pent sammen med Morel-sett. Ja jeg snakker av erfaring, JA jeg har dette selv. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.mamut.net/dynabel/lotus-1-800-web.jpg Kaller du de sub'ene Dynabel? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 altså.. nå blei det fort bevist at han kompissen din brukte genesis amper, og ikke dynabel amper.. (bare noe jeg har hørt, orker ikke diskutere) skriver her av egne erfaringer jeg.. syns dynabel låter crap ja, dynabel vant litt i dBdrag.. de var eneste i klassen og hadde "20.000 watt" og spilte bare noen få dB høyere enn folk med en brøkdel av watten og mindre ombygde biler dette er blitt diskutert før, er det noe mer du vil ta opp, så ta det på PM.. vi gidder ikke ødelegge denne tråden Hva snakker du om? Genesis amper nei? Han brukte Dynabel subber, forsterker og SEAS komp-sett. Dynabel kompsett i bagasjerommet sammen med en Alpine styreenhet. Så ikke kom her å si noe annet, please Jeg er helt enig i det du sier, utenom at det låter crap. For det låter nemlig mye bedre en en stor del av utvalget i verden, til en rimelig penge. Lydkvalitet/watt vs pris er veldig bra! Men vis du leser LENGER oppe, så ser du at jeg ANBEFALER Us Amps, og ikke dynabel. Jeg sier bare at dynabel ikke er noe man skal styre unna, for det låter nemlig veldig pent sammen med Morel-sett. Ja jeg snakker av erfaring, JA jeg har dette selv. greit, du vinner.. still.. JEG syns dynabel låter crap Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) http://www.mamut.net/dynabel/lotus-1-800-web.jpg Kaller du de sub'ene Dynabel? Ehm? Excuse me? Sa jeg i år? Sa jeg at han vant i NM? Jeg sa at han vant 1 plass, EMMA-award. Jeg sa heller ikke noe om årstall, men jeg mener at det var i fjor sommer Max-power treffet eller GAtebil treffet. I Doesnt Remember. Kan legge opp de bildene jeg har fått av han da, vis det er så viktig for deg? http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/eclipse8.jpg http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/Eclipse4.jpg http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/Eclipse3.jpg http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/eclipse6.jpg Neimenn altså, hva er det jeg ser? Er det virkelig dynabel subber? OGså se der! DYNABEL forsterkere. HAh.. Wow så mye Genesis her altså := Endret 27. februar 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg sa du vant.. tenkte på en annen bil men jeg snakker bare av egne erfaringer her Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Trodde og du prata om en helt annen. Men dynabel elementer og sub'er låter heller kjedelig. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Aldri hørt dynabel elementer, bare subber og forsterker, og det låter heller pent Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Tusen takk for alle svar gutta Men nå har jeg sett litt på Cerwin Vega Stroker "12 Noen som har noe å si om de? Vis jeg vill ha 2 sånne, hvilke forsterker måtte jeg ha hatt da? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe.. men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt.. Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe.. men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt.. Nei, sant d Kunne du ha lagt ut en link til en forsterker med ok pris, som fint kan dra 2 av disse Takker! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe.. men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt.. Vel, er det noe CV kan, så er det bass, så er nok ikke så dumt med CV subber. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe.. men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt.. Vel, er det noe CV kan, så er det bass, så er nok ikke så dumt med CV subber. Enig! Naboen hadde 2x10" Cerwin Vega i stasjonsvogna før, drevet av en 4x50w sony forsterker som han fikk med bilen.. ræva liten sak.. men den dro kassa fint, og bassen var helt utrolig! Han fikk de av fetteren sin som hadde hatt de i 10-15 år.. Da snakker vi gamle og slitne subber, enda så spilte de utrolig godt! Bassen tok godt tak i seteryggen! De spilte ikke kjempepent, men bassen var utrolig god! Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 To stykk UsAmps MD3d Må jeg ha 2 av de? :O Hm, blir ikke billig dette Hva har dere å anbefale av frontsett? Takker for kjempe bra respons så langt Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg personlig anbefaler Focal! Jeg har 6,5" Focal Polyglas Slim komp sett i bilen min, krystallklar lyd! Måtte ha slim fordi vindusheisen slo borti alt av høyttalere jeg prøvde, kosta flesk, men jeg er ihvertfall storfornøyd med Focal! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tja, kanskje du bare trenger 1 stk MD2D eller MD3D Til frontsett ville jeg sett på Morel, Hertz eller Focal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå